آفتاب

برنامه‌های حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در هفته جاری

برنامه‌های حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در هفته جاری

برنامه‌های هفتگی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها شامل دعا، مناجات، سخرانی و... در هفته جاری اعلام شد.

برنامه‌های هفتگی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها شامل دعا، مناجات، سخرانی و... در هفته جاری اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، بر اساس برنامه اعلام شده، ویژه برنامه زمزم معرفت در هفته جاری یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب با حضور اساتید برجسته حوزه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش،‌ در این مراسم مباحث پیرامون تربیت فرزند،‌ احکام کاربردی، اخلاقی تربیت خانواده،‌ قرآن، اعتقاد و مهدویت مطرح می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در این هفته،‌ حجج اسلام والمسلمین اسماعیلی، وحیدپور، ظهیری، عباسی، ملکی،‌ محمدی و کفیل به ترتیب از شنبه تا جمعه به ایراد سخن خواهند پرداخت.

در هفته جاری آیین سخنرانی‌های حرم مطهر بعد از نماز عشا با سخنرانی آیت‌الله موحدی کرمانی و حجج اسلام والمسلمین کریم‌خوانی، فلاح‌زاده، ماندگاری، پناهیان، رفیعی و حسینی اراکی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، دعای توسل این هفته حرم مطهر توسط هیئت جانبازان استان قم در روز سه‌شنبه 25 شهریور ماه بعد از نماز مغرب و عشا قرائت می‌شود و مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه 27 شهریور،‌ بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام ظهیری و مداحی حاج سید مهدی میرداماد برگزار می‌شود.

مراسم دعای کمیل این هفته پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی آیت‌الله موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران و مداحی حاج علی مالکی‌نژاد برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی در ساعت 23 پنجشنبه شب، از دیگر برنامه‌های هفته جاری است.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر، این هفته همه روزه بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام والمسلمین جوشقانیان و بیان احکام و احادیث توسط حجت الاسلام میردامادی قبل از اذان ظهر انجام می‌پذیرد.

نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت‌الله سید محمد سعیدی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام اقامه خواهد شد.

انتهای پیام

کد N499933

وبگردی