آفتاب

خروس جنگی؛ بازی رایگان ایرانی در بازار

خروس جنگی؛ بازی رایگان ایرانی در بازار

بازی خروس جنگی " Rooster Wars "یک بازی آنلاین مبارزه‌ای با عناصر نقش‌آفرینی است که برای پلت فرم‌ اندروید منتشر شده و به زودی برای پلت فرم‌های iOS و رایانه‌های شخصی عرضه می شود.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، بازی "خروس جنگی" که با سبک آنلاین رقابتی در شرکت استودیوی بازی‌سازی مدریک ساخته شده، اقتباس جالبی از جنگ انداختن خروس‌ها و خروس‌بازی به شیوه‌ی کاملا متفاوت و بدون خشونت است.

براین اساس، در این بازی ابتدا باید خروس جنگی خود را بسازید. نژاد خروس‌تان را می‌توانید از میان سه نژاد خروس‌های «وسترن»، «لاری» و «ژاپنی» انتخاب کنید و سپس ظاهرش را آنطور که دوست دارید شخصی‌سازی کنید.

با توجه به تریلری که از بازی منتشر شده، ظاهر خروس‌ها از تنوع بالایی برخوردار است و آیتمهای زیادی برای شخصی‌سازی خروس‌ها وجود دارد. از تاج خروس‌ها گرفته تا رنگ پرهای‌شان را می‌توانید شخصی‌سازی کنید و بعد از آن که خروس‌تان را ساختید تازه ماجرا شروع می‌شود.

بازی دو حالت جداگانه دارد؛ در بخش داستانی، خروس جنگی شما از طرف شاه‌خروس سرزمین خروس‌ها، مامور می‌شود تا در مناطق خروس‌نشین به برقراری نظم و قانون بپردازد. هر منطقه از تعدادی محله تشکیل شده و یاغی‌ها در این محله‌ها مخفی شده‌اند. هرچه در داستان پیش می‌روید و به حرف‌های (مثلا) یاغی‌ها بیشتر گوش می‌دهید، متوجه می‌شوید که ماجرای برقراری نظم به این سادگی‌ها هم که فکر می‌کردید نیست و دست‌های پنهانی در کار است.

یکی از قابلیت‌هایی که در آینده‌ی نزدیک به بازی اضافه می‌شود، طراحی لیگ‌های مختلف خروس‌بازی آنلاین و برگزاری مسابقات ویژه‌ی ماهانه با جوایز است.

بازی خروس جنگی برای پلت‌فرم‌های Android و iOS در کافه بازار و سیبچه برای تبلت و موبایل عرضه می شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت بازی خروس جنگی به نشانی www.roosterwarsgame.com مراجه کنند.

این بازی هم‌اکنون روی کافه بازار قابل دسترسی است.

انتهای پیام

کد N499560

وبگردی