آفتاب

بررسی نظام تدوین برنامه ششم توسعه در دستور کار جلسه شورای اقتصاد

بررسی نظام تدوین برنامه ششم توسعه در دستور کار جلسه شورای اقتصاد

تهران- ایرنا- جلسه شورای اقتصاد روز دوشنبه هفته جاری به ریاست معاون اول رییس جمهوری تشکیل می شود تا در این جلسه نظام تهیه و تدوین برنامه پنج ساله ششم توسعه و همچنین بخشنامه بودجه سال 94 بررسی شود.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، شرکت در جلسه شورای عالی اداری از دیگر برنامه های روز دوشنبه «اسحاق جهانگیری» است.

در این جلسه قرار است به موضوع ساماندهی نیروی انسانی دستگاه های اجرایی و آیین نامه تامین و توسعه کارشناسان ستادی دستگاه های اجرایی کشور پرداخته شود.

معاون اول رییس جمهوری سه شنبه هفته جاری نیز ضمن بازدید از قطعه یک پروژه آزاد راه تهران- شمال، آخرین وضعیت اجرایی و مسایل مالی پروژه این آزاد راه را بررسی می کند.

همچنین ارایه برنامه احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی کشور و ارایه گزارشی از وضعیت بهره برداری از آبخوان های کشور از موضوعاتی است که قرار است عصر سه شنبه در جلسه شورای عالی آب به ریاست جهانگیری مورد رسیدگی قرار گیرد.

معاون اول رییس جمهوری همچنین قرار است عصر چهارشنبه این هفته در نشستی با حضور مدیران شرکت های منتخب هلدینگ و سرمایه گذاری کشور، موضوع خروج از رکود و راهکارهای دستیابی به رونق اقتصادی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دهد.

سیام(3)1429**1336
کد N499516

وبگردی