آفتاب

جنبش اسلامی فلسطین: تل آویو و واشنگتن از داعش حمایت می کنند

جنبش اسلامی فلسطین: تل آویو و واشنگتن از داعش حمایت می کنند

تهران - ایرنا - روزنامه صهیونیستی ˈیدیعوت احارونوتˈ نوشت که سران ˈجنبش اسلامی فلسطینˈ معتقدند که رژیم صهیونیستی و آمریکا از گروهک تروریستی ˈداعشˈ با هدف تقسیم کشورهای عربی، حمایت می کنند .

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری' الیوم السابع'، روزنامه صهیونیستی افزود: 'شیخ رائد صلاح' رییس جنبش اسلامی فلسطین با سخنرانی در پایان راهپیمایی فلسطینیان در شهر 'ام الفحم' با عنوان 'مسجد الاقصی در معرض خطر قرار دارد'، تاکید کرد که داعش ساخته دست رژیم صهیونیستی است و هدف آن 'سیاه نمایی چهره اسلام' است، به همین دلیل همه مسلمانان باید اقدامات تروریستی داعش را محکوم کنند .

'محمد زیدان' رییس کمیته پیگیری عربی نیز در این راهپیمایی گفت: 'شاباک' دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی و دستگاه جاسوسی آمریکا، داعش را با هدف تقسیمات جدید در جهان عرب ایجاد کردند .

وی با طرح سوالی ادامه داد که چه کسی داعش را با این همه نیروی نظامی کمک تسلیحاتی می کند و چه کسی پول و امکانات در اختیار این گروه تروریستی قرارمی دهد.

وی افزود: پاسخ واضح است، واشنگتن داعش را حمایت می کند تا بدین وسیله بار دیگر بهانه ای برای بازگشت به منطقه به عنوان مبارزه با تروریست های داعش، داشته باشد.

شهروندان فلسطینی جمعه شب راهپیمایی در اعتراض به اقدامات رژیم صهیونیستی در مناطق اشغالی به راه انداخته و در جریان این راهپیمایی این رژیم و آمریکا را نیز مسوول تشکیل گروه تروریستی داعش عنوان کردند.

رسانام** 1453**1651
کد N499222

وبگردی