آفتاب

امام جمعه موقت شهرکرد:فرقه سازی توطئه دیرین دشمنان اسلام است

امام جمعه موقت شهرکرد:فرقه سازی توطئه دیرین دشمنان اسلام است

شهرکرد-ایرنا- خطیب جمعه موقت شهرکرد تاکید کرد:فرقه سازی از توطئه های دیرین و همیشگی دشمنان اسلام می باشد.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام 'سید ابوالحسن فاطمی ' در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر افزود:فرقه داعش نیز از سوی دشمنان اسلام برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی ایجاد شده است.

وی تصریح کرد:داعش برای استعمارگران یک دستمایه ای بود تا جلو گسترش اسلام واقعی گرفته شود و چهره اسلام را به جهانیان مخدوش نشان دهند.

فاطمی تصریح کرد:فرقه داعش مانند دستمال کاغذی می مانند که استعمارگران پس از مصرف می خواهند آن را دور بیندازند.

به گفته وی ، فرقه های دیگری چون القاعده و طالبان ، سازمان منافقین ،بهائیت و وهابیت نیز از جمله توطئه های استعمارگران برای مخدوش نشان دادن چهره واقعی اسلام ناب می باشد.

خطیب موقت جمعه شهرکرد یادآور شد:داعش یکی از منفورترین فرقه های ایجاد شده از سوی آمریکا و صهیونیست است که اکنون گریبان خود آنها را نیز گرفته است.

فاطمی تاکید کرد:حالا که حرکات وحشیانه داعش گریبان آمریکا را نیز گرفته است ،امریکا به دنبال اجماع جهانی برای نابودی داعش می باشد، در حالی که داعش در عراق و سوریه مسلمانان را می کشت، کشورهای غربی سکوت کرده بودند.

وی تاکید کرد:جهان اسلام و مسلمانان باید بیدار و هوشیار باشند و در برابر توطئه ها و فرقه آفرینی های استعمارگران سکوت نکنند.

خطیب موقت جمعه شهرکرد با تقدیر از حضور مردم در مراسم دعای شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری تاکید کرد:علمای دینی همواره در راستای معرفی اسلام واقعی به مردم کوشش کرده اند و امام راحل و مقام معظم رهبری در این مسیر بشترین تلاش را داشته اند.

فاطمی تصریح کرد:در دوره پهلوی ، نه تعزیه خوانی و نه پرده خوانی می توانست اسلام را زنده نگهدارد، بلکه این علمای دینی بودند که با مجاهدت خویش برای زنده نگهداشتند اسلام تلاش کردند.

به گزارش ایرنا،ائمه جمعه سراسر چهارمحال و بختیاری نیز با شکرگذاری به درگاه خداوند به مناسبت سلامتی مقام معظم رهبری ،تاکید کردند اسلام ناب محمدی با ولایت فقیه شناخته می شود.

7359
کد N498318

وبگردی