آفتاب

فرهاد قائمی:همان شد که می خواستیم/لهستان میزبان است،اما با تمام وجود مان مقابل آنها بازی می کنیم

فرهاد قائمی:همان شد که می خواستیم/لهستان میزبان است،اما با تمام وجود مان مقابل آنها بازی می کنیم

قائمی به نتیجه دادن تدبیر کادر فنی در خصوص نرفتن به رختکن در بین ست های دوم و سوم اشاره کرد و گفت آن چیزی که می خواستیم انجام دادیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛دریافت کننده قدرتی تیم ملی کشورمان پس از شکست 3 بر صفر آرژانتین گفت:«خدا را شکر  همان نتیجه ای که پیش بینی می کردیم و کادر فنی از ما می خواست را به دست آوردیم و ما آرژانتین را 3 بر صفر بردیم.»
وی ادامه داد: «آرژانتین تیم خوبی بود. جاهایی  به خاطر اینکه خوب سرویس می زدند کار گره می خورد و ما در دریافت به مشکل خوردیم. البته زود برطرف کردیم و تا قبل از پوئن نزدیک 20 با دریافت، دفاع و توپگیری و سرویس های خوب جبران کردیم وبرنده شدیم.»
قائمی  با اشاره به نرفتی تیم در بین ست دوم و سوم به رختکن و ماندن در سالن مسابقه در ده دقیقه ای وقت استراحت تیم ها اشاره کرد و افزود: «راه تا رختکن خیلی زیاد بود و هوای رختکن هم خیلی سرد بود. ما عرق کرده می رفتیم و بدنهایمان سرد می شد. در این بازی کادر فنی تصمیم گرفت که  در زمین بمانیم  تا از جو بازی بیرون نیاییم. نتیجه هم داد و ست سوم راهم مثل ست های قبلی خوب شروع کردیم.»
وی تاکید کرد:« نه فقط ولاسکو بلکه همه تیم ها  ما را خوب آنالیز می کنند. مهم این است که ما بازی خودمان را انجام دهیم . به مسائل دیگر کار  نداریم. در این بازی هم می خواستیم کارمان را با کیفیت انجام دهیم. امیدوارم در بازیهای بعدی هم این روند ادامه پیدا کند.»
دریافت کننده ملی پوش درباره بازی با لهستان گفت :«لهستان میزبان مسابقات است اما شک نکنید ما با همه قدرت جلوی این تیم ظاهر می شویم و همه تلاشمان برای بهترین نتیجه است. هرچند قابل پیش بینی نیست. اما می خواهیم بهترین نمایش را داشته باشیم. به طور حتم با بهترین عملکرد برنده می شویم. »
وی تصریح کرد:«از حالا نمی شود گفت صعودایران به دور بعدی قطعی شده است . 5-6 تیم تا دقیقه نود شانس صعود دارند. با این حال ما اصلا کاری به این قضیه نداریم و می رویم در زمین کار خودمان را به بهترین نحو انجام دهیم.» 

 

251 41

کد N498193

وبگردی