آفتاب
در مسجد اعظم؛

مراسم سالگرد آیت‎الله طاهری خرم‎آبادی برگزار شد

مراسم سالگرد آیت‎الله طاهری خرم‎آبادی برگزار شد

مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد آیت‎الله طاهری خرم‎آبادی، با حضور مراجع، علما و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، در این مراسم آیت‎الله العظمی شبیری زنجانی از مراجع تقلید، آیات مقتدایی، دبیر شورای عالی حوزه‎های علمیه، حسینی بوشهری، مدیر حوزه‎های علمیه، امینی، امام جمعه قم، مومن و جمعی از اعضای جامعه مدرسین، نمایندگان بیوت مراجع تقلید حضور داشتند.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید و قرائت فاتحه و ذکر مصیبت، حجت‎الاسلام والمسلمین نظری منفرد از استادان حوزه به ایراد سخن پرداخت.

وی آیت الله طاهری خرم آبادی را الگو برای طلاب توصیف کرد و اظهار داشت: ویژگی‎هایی مانند تقوا، اشتیاق برای کسب علم و اخلاق، ساده زیستی از وی شخصیتی درست کرد که می‎تواند الگوی طلاب امروز باشد.

وی ادامه داد: تواضع و فروتنی از مشخصات و ویژگی بارز آن مرحوم بود و در همه ادوار زندگی متصف به این خصال حسنه بود.

نظری منفرد تصریح کرد: وی قلم شیوا و موثر را از دیگر ویژگی‎های ایشان بود و آثاری که از وی برجا مانده نوعا قابل استفاده و مفید است.

استاد حوزه علمیه با بیان این‌که مرگ سرنوشت گریزناپذیر تمامی انسان‎ها است بیان کرد: انس وی با اهل بیت(ع) در دنیا و آخرت برای انسان ذخیره و سرمایه است و اگر کسی در دنیا با آنان مانوس باشد قطعا او را در راه دشوار قیامت رها نخواهند کرد.

انتهای پیام

کد N497982

وبگردی