آفتاب

چمران: هیچ گونه لابی برای انتخاب هیات رییسه صورت نگرفت/ اسماعیل دوستی:این سخن را قبول ندارم

چمران: هیچ گونه لابی برای انتخاب هیات رییسه صورت نگرفت/ اسماعیل دوستی:این سخن را قبول ندارم

تهران – ایرنا – رییس شورای شهر تهران اظهار کرد که در انتخاب رییس و هیات رییسه شورای شهر هیچ گونه لابی صورت نگرفته اما اسماعیل دوستی با رد این سخن گفت که لابی های بیشتری نسبت به دوره قبل صورت گرفته است.

به گزارش اخبار شب ایرنا ، 'مهدی چمران' پنجشنبه شب در برنامه تلویزیونی 'دیروز، امروز ، فردا ' افزود: انتخاب رییس و هیات رییسه شورای شهر براساس عملکرد و کارآمدی صورت گرفته است.

وی با اشاره به این که فعالیت های صورت گرفته در سال نخست شورای شهر چهارم کارآمد و تخصصی بوده است،گفت: برنامه تدوین بودجه سال 93 بسیار تخصصی و با دقت بسیاری انجام شد که نشان از وحدت رویه و همدلی اعضای شورا در خدمتگزاری به مردم است.

اسماعیل دوستی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز که به صورت تلفنی در این گفت وگو شرکت داشت،با گلایه از این که در این میزگرد چرا از اعضای اصلاح طلب شورا دعوت نشده است، بیان کرد: این مطلب را که لابی برای انتخابات هیات رییسه صورت نگرفته را قبول ندارم و معتقدم لابی های بیشتری نسبت به دوره اول صورت گرفته شد.

وی با تقدیر از زحمات احمد مسجدجامعی در دوران ریاست شورای شهر تهران افزود: سال نخست شورای چهارم شورایی کارآمد بود که دغدغه ای جز خدمت به مردم شهر تهران نداشت.

دوستی با بیان این که در شورای شهر، ملاک خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان است، گفت: بی شک در این دوره نیز همه اعضای شورا ملاک عمل خود را بر همدلی و حمایت از هیات رییسه برای اجرای بهتر امور قرار خواهند داد.

شبک**/1457/1917
کد N497457

وبگردی