آفتاب
مسئول سازمان بسیج مستضعفین کشور:

عظمت ایران هر طرح و نقشه آمریکا در منطقه را خنثی می‌کند

عظمت ایران هر طرح و نقشه آمریکا در منطقه را خنثی می‌کند

مسئول سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: آمریکا هر طرح و نقشه‌ای را برای منطقه می‌کشد اما عظمت ایران و ملت ایران آن را خنثی و به شکست منتهی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی لرستان، سردار «محمدرضا نقدی» در جمع بسیجیان شهرستان کوهدشت با اشاره به حرکت شتابان و رو به پیشرفت جمهوری اسلامی در همه‌ی بخش‌ها اظهار کرد: امروز پرشتاب‌ترین پیشرفت علمی جهان را ایران دارد و به سرعت به سمت قله‌های اصلی در حرکت است.

وی با اشاره به موفقیت‌های ایران در علم و فناوری تصریح کرد: امروز کشور در بحث فناوری نانو و سلول‎های بنیادین با وجود شرایط تحریم جزو هفت کشور نخست دنیاست.

مسئول سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه موفقیت‌های نظام مدیون مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر زورگویان دنیا است، گفت: در زمان طاغوت قطعات هواپیمای ما در خارج از کشور و در آمریکا تعمیر می‌شد اما هم‌اکنون در داخل ایران، ما ماهواره پرتاب می‌کنیم.

سردار نقدی هم‌چنین با اشاره به دلاورمردی‌ها و رشادت‌های رزمندگان لرستان، در ادامه ایثار و شجاعت رزمندگان کوهدشت را ستود و افزود: وجود دو گردان با عظمت و قوی از شهرستان کوهدشت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل نشان‎دهنده‌ی اقتدار و عزت مردم این شهرستان است.

وی در ادامه گفت: در زمان ستم‌شاهی ملت ایران فقط بله قربان‎گوی ایادی آمریکا و قدرت‎های استعمارگر بود و از خود هیچ تصمیم و اراده‌ای نداشت حتی در آن زمان شهرهای بزرگی چون تهران یک پزشک عمومی بومی هم نداشت و مردم، برای درمان خود باید از اطبا کشورهای بیگانه و بنگلادشی با منت خدمات پزشکی را دریافت می‌کردند.

مسئول سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: امروز ایران در اوج اقتدار قرار دارد و برای منطقه تصمیم‎گیری می‌کند و تصمیمی که جمهوری اسلامی در منطقه می‌گیرد، عملی می‌شود.

سردار نقدی در ادامه‌ی سخنانش با اشاره به هزینه‌های سرسام‌آور غرب به‌ویژه آمریکا و اسرائیل برای شکست دادن مقاومت در منطقه‌ی خاورمیانه، خاطرنشان کرد: آمریکا هر طرح و نقشه‌ای را برای منطقه می‌کشد اما عظمت ایران و ملت ایران آن را خنثی و به شکست منتهی می‌کند.

وی با بیان اینکه با استناد به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر اینکه ما باید به‌دنبال نظم نوین جهانی باشیم، نقش ابرقدرت بودن کشور را در منطقه مدیون مقاومت، ایثار و ایستادگی دانست و با اشاره به پیشرفت‌های پزشکی کشور اظهار کرد: امید به زندگی در سال ۵۷ در ایران، ۵۷ سال بود و هم‌اکنون به ۷۴ سال رسیده است، امروز از ۵۲ کشور جهان برای معالجه و درمان به ایران سفر می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج مستضعفین کشور هم‌چنین به شکست هیمنه امریکا در منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: اگر در گذشته یک هواپیما و ناو آمریکا در خاک و دریای یک کشوری عبور می‌کرد سردمداران آن کشور می‌هراسیدند اما امروز به برکت مقاومت ملت ایران و به الگو تبدیل شدن آن در منطقه جوانان یمنی ناو آمریکا را در دریا بدون هیچ ترس و واهمه‌ای از بین می‌برند.

سردار نقدی یادآور شد: امروز ملت‎های مظلوم و آزادیخواه جهان هر‌گاه می‌خواهند راهپیمایی داشته باشند عکس رهبر انقلاب را با عظمت هر چه تمام‌تر حمل می‌کنند، اما پرچم آمریکا در اقصی نقاط جهان به آتش کشیده می‌شود. رمز اقتدار ملت ایران ایمان است و ایمان این پیروزی‌ها را رقم زد و در دفاع مقدس همه‌ی ابرقدرت‌ها را به زانو در آورد.

انتهای پیام

کد N497279

وبگردی