آفتاب

همکاری اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی در حمله به مواضع داعش

همکاری اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی در حمله به مواضع داعش

سفیر آمریکا در سرزمین های اشغالی از همکاری سرویس های جاسوسی کشورش و رژیم صهیونیستی در حمله به مواضع تروریست های داعش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالم پست، "دان شاپیرو" سفیر آمریکا در تل آویو گفت واشنگتن و رژیم صهیونیستی برای حمله به مواضع داعش در سوریه همکاری اطلاعاتی می کنند. وی در گفتگو با رادیو اسرائیل مدعی شد همکاری سرویس های جاسوسی دو طرف با هدف مقابله با گروه های تروریستی در منطقه انجام می گیرد.

بر این اساس نحوه این همکاری در سفر قریب الوقوع "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا مورد بحث قرار خواهد گرفت. نتانیاهو قرار است پس از عید پایان سال یهودی (روش هاشانا) به واشنگتن سفر کند.

این اظهارات پس از اعلام طرح راهبردی جدید آمریکا علیه داعش از سوی "باراک اوباما" ایراد می شود. رئیس جمهوری آمریکا در این سخنان از طرحی 4 ماده ای برای مقابله با داعش خبر داد که یکی از مواد آن همکاری همپیمانان این کشور برای محدود کردن دامنه فعالیت و جلوگیری از رسیدن منابع کمک مالی به تروریست ها است.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی از جمله حامیان تروریست های مخالف نظام سوریه بوده و تا کنون دهها نفر از آنان را در بیمارستان های خود مداوا کرده است. این رژیم به تازگی نیز با قرار دادن نام داعش در فهرست گروه های تروریستی کوشیده است ارتباطات خود با تروریست ها را کتمان کند.

کد N497124

وبگردی