آفتاب

پوتین به واحدهای نظامی درشرق روسیه فرمان آمادگی رزمی داد

پوتین به واحدهای نظامی درشرق روسیه فرمان آمادگی رزمی داد

تهران – ایرنا – ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه به تمامی واحدهای نظامی در شرق روسیه فرمان آمادگی رزمی داد.

خبرگزاری ایتار تاس روز پنجشنبه از مسکو گزارش داد این فرمان در قالب 'بازرسی' و 'ارزیابی ' از تمامی واحدهای نظامی در مناطق شرق که 'محدوده نظامی شرقی' روسیه موسوم به EMD خوانده می شود ، صادر شده تا این نیروها درحالت آمادگی رزمی به سر برند.

بنابراین گزارش 'سرگئی شایگو' وزیر دفاع روسیه فرمان رییس جمهوری روسیه را امروز (پنجشنبه) در یک نشست به فرماندهان نیروهای ارتش ابلاغ کرد.

شایگو گفت: براساس فرمان پوتین، نیروهای نظامی از جمله نیروها و واحدهای نظامی مستقر دراین بخش از روسیه همگی می بایست در آمادگی عملیاتی و رزمی به سر برند.

ایتار تاس گزارش داد این بازرسی و سنجش فوری که از سوی پوتین دراین بخش از روسیه صادرشده از تاریخ 11 تا 18 سپتامبر (20 الی 27 شهریور) ادامه خواهد داشت.

وزیر دفاع روسیه دراین راستا دستور آمادگی در زمینه حفاظت های ویژه از مسیرهای خط آهن و راه ها مهم برای نقل و انتقال نیروها ، صادر کرد.

پوتین همچنین از استانداران مناطق ماورای دریاچه بایکال، پرموریه خاباروفسک و کامچاتکا، آمور و ساخالین ' خواست در رابطه با مسایل مربوط به آمادگی برای اجرای ماموریت ها در شرایط زمان جنگ' بازرسی به عمل آورند.

رسانام **1302** 5981
کد N497035

وبگردی