آفتاب

عباسعلی منصوری: اسرائیل حق تنظیم پیش شرط برای ایران را ندارد

عباسعلی منصوری: اسرائیل حق تنظیم پیش شرط برای ایران را ندارد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اسرائیل باید به جای تنظیم پیش شرط برای ایران به این سوال جامعه جهانی پاسخ دهد که با وجود این همه جنایت و کودک کشی در جنگ اخیر غزه چگونه می‌تواند از این پس اعلام حیات کند؟

عباسعلی منصوری آرانی در گفت‌و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، در واکنش به اعلام پیش شرط یکی از مقامات رژیم صهیونیستی در مورد به رسمیت نشناختن توافق اولیه ایران با 1+5 در صورت عدم وقوع رویداد چشمگیر در مذاکرات اخیر هسته‌ای ایران اظهار کرد: ایران هرگز کشوری به نام اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد و این رژیم غاصب باید جواب جنایت‌های خود را به جامعه جهانی بدهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: اسرائیل باید به جای تنظیم پیش شرط برای ایران به این سوال جامعه جهانی پاسخ دهد که با وجود این همه جنایت و کودک کشی در جنگ اخیر غزه چگونه می‌تواند از این پس اعلام حیات کند؟

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: به صورت کلی ایران هیچ مشروعیتی برای رژیم صهیونیستی قائل نیست و بنابراین اظهار نظرهای سران اسرائیلی نیز برای ملت و دولت ایران اهمیتی ندارد.

انتهای پیام

کد N496611

وبگردی