آفتاب
یک مسئول:

اجازه نمی‌دهیم چراغ ورزش روستایی خاموش شود

اجازه نمی‌دهیم چراغ ورزش روستایی خاموش شود

‌دبیر فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی گفت: با تمام مشکلات مالی که وجود دارد نه تنها فدراسیون ورزش روستایی بلکه تمام فدراسیون‌ها به هر نحوی که شده باید برنامه ریزی درستی برای مسابقات اینچئون داشته باشند.

مستجاب الدعوه در گفت‌و گو با خبرنگار‌ خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اصفهان، اظهار کرد: مشکلات مالی گریبان کل ورزش کشور است و ورزش روستایی از این قضیه مستثنا نیست، اما در حال حاضر که بازی‌های اینچئون را در پیش داریم، تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در این مسابقات خوش بدرخشیم.

وی ادامه داد: کل ویترین ورزشی کشور در سال 93 در مسابقات اینچئون دیده می‌شود و به همین دلیل تمام فدراسیون‌ها برایشان مهم است که بهترین نتایج را در این مسابقات بگیرند.

مستجاب الدعوه خاطرنشان کرد: با تمام مشکلات مالی که وجود دارد نه تنها فدراسیون ورزش روستایی، بلکه تمام فدراسیون‌ها به هر نحوی که شده باید برنامه ریزی درستی برای مسابقات اینچئون داشته باشند.

وی با بیان اینکه رییس فدراسیون رایزنی‌های خوبی برای این مسابقات داشته است، تصریح کرد: خوشبختانه همه چیز خوب پیش می‌رود، چرا که با حمایت‌های ویژه وزیر ورزش از ورزش روستایی، همچنین رایزنی‌هایی که با معاونت توسعه ورزش قهرمانی و همگانی داشته‌ایم، مشکل خاصی دیده نمی‌شود.

مستجاب الدعوه تصریح کرد: اهمیت دادن به ورزش روستایی وظیفه‌ای حاکمیتی است و چه ما باشیم و چه نباشیم باید به ورزش روستایی اهمیت داد و مطمئن باشید کسانی که در فدراسیون هستند، اجازه نخواهند داد چراغ ورزش روستایی خاموش شود.

وی افزود: وظیفه ما ورزش قهرمانی نیست، بلکه بیشتر حمایت از فرآیندهای ورزش قهرمانی است و هر نتیجه‌ای هم که در اینچئون به دست آید چیزی از شایستگی‌های ورزش کشور کم نخواهد کرد.

‌انتهای پیام

کد N496523

وبگردی