آفتاب
احمدی مقدم در جمع خبرنگاران:

وزارت کشور دستگاه مسئول در زمینه عفاف و حجاب است

وزارت کشور دستگاه مسئول در زمینه عفاف و حجاب است

فرمانده نیروی انتظامی درباره همکاری این نیرو با وزارت کشور در خصوص مسئله عفاف و حجاب گفت: وزارت کشور دستگاه مسئول در این زمینه است و معاونت اجتماعی و دبیرخانه آن در زمینه اجرای قانون عفاف و حجاب تحرک خوبی داشتند و آنها در جهت نوسازی طرح‌ها و اثربخشی آن حرکت می‌کنند. 

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه مراسم ختم پدر حجت‌الاسلام مصلحی وزیر سابق اطلاعات درباره حادثه تروریستی سراوان اظهار داشت: مسئولیت امنیت سراوان به سپاه واگذار شده است و همه دستگاه‌ها مانند نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات در جهت حفظ امنیت در چارچوب مشترک و به صورت هماهنگ با یکدیگر همکاری می‌کنند.
 
وی درباره همکاری نیروی انتظامی با وزارت کشور در خصوص مسئله عفاف و حجاب گفت: وزارت کشور دستگاه مسئول در این زمینه است و معاونت اجتماعی و دبیرخانه آن در زمینه اجرای قانون عفاف و حجاب تحرک خوبی داشتند و آنها در جهت نوسازی طرح‌ها و اثربخشی آن حرکت می‌کنند. 
 
فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: بیشترین فعالیتی که در یک سال اخیر از وزارت کشور دیده‌ایم، مسئول سازی دستگاه‌ها بوده است و در این باره مشکلی مشاهده نمی‌شود. 
کد N496115

وبگردی