آفتاب
سردار وحیدی در جمع خبرنگاران:

نیروهای مسلح آمادگی دفاع از کیان نظام در هر وضعیتی را دارند

نیروهای مسلح آمادگی دفاع از کیان نظام در هر وضعیتی را دارند

درباره عملیات‌های محدود آمریکا علیه داعش باید گفت که این گروه دست پرورده خود آنها بوده است که امروز از کنترل آنها خارج شده است و مشاهده می‌کنیم که خود مردم عراق چگونه توانسته‌اند این موضوع در کشور خود کنترل کنند.

وزیر دولت دهم تاکید کرد: نیروهای مسلح ما امروز آمادگی کامل دارند تا از کیان جمهوری اسلامی ایران در هر وضعیتی دفاع کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار احمد وحیدی در حاشیه مراسم ترحیم پدر حجت‌الاسلام مصلحی درباره فعالیت‌های داعش گفت: همانطور که ملاحظه می کنید همه موضع‌گیری‌های این گروه مورد خاص آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است.

وزیر دفاع دولت دهم ادامه داد: درباره عملیات‌های محدود آمریکا علیه داعش باید گفت که این گروه دست پرورده خود آنها بوده است که امروز از کنترل آنها خارج شده است و مشاهده می‌کنیم که خود مردم عراق چگونه توانسته‌اند این موضوع در کشور خود کنترل کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه ارزیابی شما از نیروهای مسلح چیست گفت: بعد از جنگ نیروهای مسلح ما همیشه به سمت رشدوتکامل بوده‌اند و امروز آمادگی کامل دارند تا از کیان جمهوری اسلامی ایران در هر وضعیتی دفاع کنند.

سردار وحیدی درباره آزمایش موشک بالستیک آمریکا که گفته می‌شود برای مقابله با شهاب 3 است، اظهار کرد: آنها همیشه در حال توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران هستند وهمیشه تحت عناوینی مانند گنبد آهنی و این مسائل قصد مقابله با قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران را داشتند و لی آنچه که مسلم است جمهوری اسلامی با تمام توان در سمت پیشرفت حرکت می کند.

کد N496092

وبگردی