آفتاب
علوی در جمع خبرنگاران:

در مورد هیچ موضوعی صحبت نخواهم کرد

در مورد هیچ موضوعی صحبت نخواهم کرد

پس از هر مرتبه‌ای که درجمع خبرنگاران صحبت کرد‌ه‌ام، به سایتها مراجعه کرده و دیدم که آنها مطالبی غیر از آنچه را که من گفته بودم درج کرده‌اند.

وزیر اطلاعات از پاسخگویی به هرگونه سوال خبرنگاران امتناع کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام سید محمود علوی درحاشیه مراسم ختم پدر حجت الاسلام حیدر مصلحی در واکنش به سوال خبرنگاران گفت: من به همه شما ارادات دارم منتها شرمنده هستم. اگر بخواهم راستش را بگویم پس از هر مرتبه‌ای که درجمع خبرنگاران صحبت کرد‌ه‌ام، به سایتها مراجعه کرده و دیدم که آنها مطالبی غیر از آنچه را که من گفته بودم درج کرده‌اند.

وزیر اطلاعات افزود: البته منظور من این نیست که آنها خدایی ناکرده خواسته باشند مغایر مطلب من چیزی را منتشر کنند اما برخی اصل موضوع را نگرفته‌اند و آن را به گونه‌ای دیگر منعکس کردند برای همین تصمیم گرفتم که دیگر کلا این‌گونه مصاحبه‌ها را نداشته باشم.

وزیر اطلاعات در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به این مسئله شما نشست خبری برای پاسخگویی به سوالات خبرنگاران برگزار خواهید کرد گفت: درصورتی که نشستی باشد حتما اعلام خواهیم کرد اما جزئیات این برنامه‌ها را خود من تنظیم نمی‌کنم بلکه دفتر این برنامه‌هااین برنامه‌ها را مشخص می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وزارت اطلاعات در خصوص اتفاق اخیر سراوان اقدامی نخواهد داشت گفت: همانطور که گفتم من در موردهیچ موضوعی صحبت نخواهم کرد.

کد N495948

وبگردی