آفتاب
رمضان شریف:

بزودی جزئیات حمله جیش العدل به سراوان را اعلام می کنیم/ همکاری مرزی ایران و پاکستان خوب است

بزودی جزئیات حمله جیش العدل به سراوان را اعلام می کنیم/ همکاری مرزی ایران و پاکستان خوب است

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه همکاری های مرزی ایران و پاکستان خوب است، گفت: اخبار تکمیلی جزئیات حمله جیش العدل به پاسگاه سراوان را تا فردا اعلام می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران در حاشیه مراسم ختم پدر حجت الاسلام مصلحی وزیر اطلاعات دولت دهم در پاسخ به سئوالی در خصوص حمله گروهک تروریستی جیش العدل به یکی از پاسگاههای منطقه سراوان، گفت: سپاه پاسداران دیروز در این باره بیانیه ای صادر کرد و تا فردا اخبار تکمیلی را اعلام می کنیم.

وی با اشاره به بیانیه رسمی گروهک جیش العدل گفت: آنها در بیانیه شان اعلام کردند که دو تانک را منهدم کرده و 10 نفر را به شهادت رسانده اند اما نکته مهم این است که آنها بعد از کشته شدن یکی از سرانشان به دلیل اختلافات داخلی به دنبال ابراز وجود در عرصه فضای رسانه ای بودند.

رمضان شریف ادامه داد: چون یکی دو بار در منطقه سراوان توانسته بودند عرض اندام کنند تصورشان این بود که این بار نیز می توانند این اقدام را انجام دهند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه با هوشیاری تیم مستقر سپاه پاسداران در منطقه و بسیجی های محلی استان اقدامات خوبی انجام شد، گفت: بعد از درگیری و شلیک های متعدد یکی از پاسداران ما شهید و دو بسیجی زخمی شدند البته آنها نیز تتلفات بسیاری داشتند.

وی ادامه داد: نیروهای جیش العدل بعد از حمله به پاسگاه در سراوان به خاک پاکستان فرار کردند .

رمضان شریف با تاکید بر اینکه در رابطه با دستگیری عاملان این حادثه از هیچ کمکی به دولت پاکستان دریغ نمی کنیم، گفت: در مرزبانی دو کشور به توافق رسیده ایم و در زمان مشخص وارد عمل می شویم اما باید هماهنگی های لازم صورت بگیرد و به طور کلی سیاست کلی همکاری ایران و پاکستان در مسئله مرزی خوب است.

 

کد N495904

وبگردی