آفتاب
حیدرپور در گفت‌وگو با ایلنا:

تقویت آموزش و پرورش نیاز است/نمایندگان اصفهان دنبال استیضاح فانی نیستند

تقویت آموزش و پرورش نیاز است/نمایندگان اصفهان دنبال استیضاح فانی نیستند

در آستانه اول مهر و سال تحصیلی جدید قرار داریم و در چنین شرایطی باید به دنبال تقویت وزارت آموزش و پرورش باشیم و از طرح چنین مباحثی خودداری شود/بعید می‌دانم که این استیضاح جدی باشد.

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با رد شایعات مبنی عزم نمایندگان اصفهان برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش، می‌گوید که شرایط برای استیضاح خوب نیست و نمایندگان باید به دنبال تقویت وزارت خانه آموزش و پرورش باشند.

عوض حیدرپور نماینده شهررضا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با جدی شدن بحث استیضاح وزیر آموزش و پروش گفت: بعید می‌دانم که این استیضاح جدی باشد و اطلاعی در مورد آخرین وضعیت چنین استیضاحی ندارم.

وی در پاسخ به این موضوع که گفته می شود نمایندگان استان اصفهان به دنبال استیضاح وزیر آموزش و پرورش هستند نیز یادآور شد: در آخرین جلسه‌ای که با مجمع نمایندگان استان اصفهان داشتیم اصلا چنین چیزی نشنیدم یعنی هیچ کدام از نمایندگان این استان عزمی برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش نداشتند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به شرایط خاص وزارت آموزش و پرورش نیز خاطرنشان کرد: به هر حال باید توجه داشته باشیم که در آستانه اول مهر و سال تحصیلی جدید قرار داریم و در چنین شرایطی باید به دنبال تقویت وزارت آموزش و پرورش باشیم و از طرح چنین مباحثی خودداری شود.

حیدرپور با تاکید بر اینکه به صورت کلی با طرح استیضاح موافق نیستم تصریح کرد: تقویت وزارت آموزش و پرورش در شرایط فعلی بسیار لازم و ضروری است. البته من بازهم تاکید دارم که هنوز این استیضاح جدی نشده است.

کد N495180

وبگردی