آفتاب

تشییع پیکر مدیرکل پشتیبانی و خدمات عمومی نهاد ریاست جمهوری

تشییع پیکر مدیرکل پشتیبانی و خدمات عمومی نهاد ریاست جمهوری

تهران - ایرنا- پیکر مرحوم «کوروش رادفر» مدیرکل پشتیبانی و خدمات عمومی نهاد ریاست جمهوری که روز گذشته دار فانی را وداع گفت، امروز (چهارشنبه) در نهاد ریاست جمهوری تشییع شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، رادفر روز گذشته براثر عارضه قلبی در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد اما تلاش پزشکان برای نجات وی موثر واقع نشد و وی در سن 55 سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت.

مراسم تشییع پیکر این مرحوم از مقابل مسجد سلمان فارسی واقع در محوطه نهاد ریاست جمهوری آغاز شد و تا ساختمان کوثر که محل فعالیت اداری آن مرحوم بود، ادامه یافت.

پیکر این مرحوم ابتدا به بهشت زهرا (س) منتقل شده و پس از آن به زادگاهش در نطنز انتقال می یابد. در مراسم تشییع پیکر مرحوم رادفر، مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی دبیر شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری، جمعی از معاونان معاون اول رییس جمهوری و کارکنان نهاد ریاست جمهوری حضور داشتند.

بانک در پایان این مراسم از مرحوم کوروش رادفر به پاس خدماتی که در این مدت داشت، قدردانی کرد و تلاش پیگیر و مستمر وی را یکی از دلایل ایجاد عارضه قلبی برای این مرحوم مطرح شمرد.

به گفته وی، مراسم ختم آن مرحوم هفته آینده در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار می شود.

سیام ** 1429 ** ل.ا**1572
کد N495164

وبگردی