آفتاب

ربودن دختر 8 ساله از مقابل چشمان مادر

ربودن دختر 8 ساله از مقابل چشمان مادر

دختر بچه هشت ساله‌يي كه از سوي چند شرور از داخل خانه ربوده شد، با تلاش پليس در كمتر از سه ساعت از چنگ آدم‌ربايان نجات يافت.

سرهنگ باروني، رييس پليس آگاهي استان بوشهر در تشريح اين خبر اظهار داشت: صبح ديروز گزارش يك آدم ربايي در شهرستان گناوه به پليس آگاهي شهرستان اعلام شد. وي افزود: پس از اعلام اين خبر، به سرعت گروهي از كارآگاهان پليس آگاهي در محل حاضر و در بررسي‌هاي اوليه دريافتند كه دختر بچه هشت ساله‌يي از سوي افراد شروري از داخل خانه و در مقابل چشمان مادرش ربوده شده است.

به گفته اين مقام مسوول انتظامي آدم‌ربايان پس از ربودن دختر بچه، با سرقت خودروي 405 از محل متواري شدند و پس از دقايقي با تماس با خانواده دختر بچه از والدينش در‌ازاي آزادي او مبلغ 300 ميليون تومان درخواست كردند.

رييس پليس آگاهي استان بوشهر خاطرنشان كرد: سرانجام ماموران پليس آگاهي توانستند متهمان را شناسايي و خودروي سرقتي را نيز در داخل شهرستان رديابي كنند.

سرهنگ باروني ادامه داد: با اجراي طرح مهار، ماموران موفق شدند در يك عمليات ضربتي، خودروي 405 كه قصد داشت دختر هشت ساله را به مخفيگاهي خارج از شهر منتقل كند توقيف و راننده آن را كه يكي از آدم‌ربايان بود، دستگير كند.

پس از دستگيري آدم‌ربايان، دختربچه به آغوش خانواده بازگردانده شد. عمليات آزادي دختر بچه هشت ساله در كمتر از سه ساعت انجام شد و آدم‌رباي دستگير شده نيز علت اين اقدام‌شان را اختلاف با خانواده آن دختر عنوان كردند.
کد N494991

وبگردی