آفتاب
پیرموذن در گفت‌وگو با ایلنا:

کشور را با طرز تفکر عصر حجر نمی‌توان اداره کرد

کشور را با طرز تفکر عصر حجر نمی‌توان اداره کرد

تمدن، اخلاق و پیشینه این کشور آن قدر بالاست که افزایش سرعت اینترنت نه تنها آسیبی به جوانان و آحاد ملت نمی‌زند بلکه بر اساس احادیث از هر چیزی که انسان را منع کنیم انسان نسبت به آن حریص‌تر می‌شود/اگر از برخی فرصت‌ها استفاده نکنیم خودزنی کرده‌ایم و باید با استفاده از اینترنت پر سرعت در مسیر رو به جلو حرکت کنیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه اگر از برخی فرصت‌ها استفاده نکنیم خودزنی کرده‌ایم، گفت: کشور را با طرز تفکر عصر حجر نمی‌توان اداره کرد.

کمال الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با آخرین تلاش‌های دولت برای افزایش سرعت اینترنت و واکنش‌های بعدی آن گفت: ارتقای پهنای باند و افزایش سرعت اینترنت در جهت حل مشکلات بازرگانان و برخورداری به روز و به هنگام همه فرهیختگانی است که از اطلاعات به روز استفاده می‌کنند. در جهان پیچیده کشور را با طرز تفکر عصر حجر نمی توان اداره کرد.

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنازم به ناز شصت آقای رییس جمهور و وزیر اندیشمند وزارت ارتباطات که قول دادند دولت مقتدری را راه اندازی کنند. تمدن، اخلاق و پیشینه این کشور آن قدر بالاست که افزایش سرعت اینترنت نه تنها آسیبی به جوانان و آحاد ملت نمی زند بلکه بر اساس احادیث از هر چیزی که انسان را منع کنیم انسان نسبت به آن حریص‌تر می‌شود. بایستی افزایش پهنای باند و به روز رسانی تکنولوژی روز دنیا رخ بدهد چراکه مخابرات کشورهای امارات و آذربایجان از ما جلوتر است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه قاطبه نمایندگان مجلس یار دولت هستند نه بار خاطر دولت یادآور شد: امیدوارم که اجازه داده شود این دولت در هزاره سوم و با استفاده از تکنولوژی روز این کشور را با برخورداری از علم روز اداره کند. خیلی عقب افتادیم که باید با افزایش تکنولوژی این عقب افتادن را جبران کنیم تا در مسیر درست جلو برویم. اگر از برخی فرصت‌ها استفاده نکنیم خودزنی کرده‌ایم و باید با استفاده از اینترنت پر سرعت در مسیر رو به جلو حرکت کنیم.

کد N494820

وبگردی