آفتاب
با حکم فرمانده کل سپاه/

سرهنگ صفرعلی موسوی فرمانده حفاظت هواپیمایی شد

سرهنگ صفرعلی موسوی فرمانده حفاظت هواپیمایی شد

با حکم سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه، سرهنگ صفرعلی موسوی به عنوان فرمانده حفاظت هواپیمایی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر،با حکم سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه، سرهنگ صفرعلی موسوی به عنوان فرمانده حفاظت هواپیمایی معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه فرمانده حفاظت هواپیمایی روز گذشته با حضور سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار گرجی‌زاده فرمانده حفاظت سپاه، جهانگیریان رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، ایلخانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور و مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی، فرماندهی پلیس فرودگاه‌های کشور و فرماندهان و مدیران فرودگاهی درحسینیه حضرت زهرا«س» ستاد حفاظت هواپیمایی برگزار شد.

در این مراسم سردار سلامی با اذعان به عملکرد بسیار خوب سپاه در عرصه‌های مختلف از جمله در عرصه امنیت در صنعت هوانوردی کشور که باعث شده دشمنان به رسیدن به بن‌بست راهبردی و نداشتن استراتژی مشخص در مقابل جمهوری اسلامی ایران اعتراف نمایند، این امر را ناشی از احساس مسئولیت و تعهد کارکنان سپاه و به ویژه سپاه حفاظت هواپیمایی دانسته و تأکید کردند که حفظ این اقتدار و آبرو هزینه و انرژی زیادی را می‌طلبد.

جهانگیریان رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نیز در سخنانی اظهار داشت: سپاه حفاظت هواپیمایی شجره طیبه و حلقه اتصال صنعت هوانوردی با نیروهای اصیل انقلاب می‌باشد و در پناه تدابیر این سپاه، پروازها با امنیت کامل انجام می‌گیرد.

ایلخانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور نیز ضمن تبریک به دلیل حسن انتخاب و انتصاب فرمانده جدید حفاظت هواپیمایی به دلیل تجربه زیاد کاری ایشان در این عرصه بیان نمود که امنیت همواره با ارائه تسهیلات به مسافرین مطرح می‌باشد و لازمه این امر شناخت صحیح موضوعات امنیتی است و سپاه حفاظت هواپیمایی با بیش از سی سال تجربه این شناخت را به خوبی دارا است.

در پایان این مراسم سردار گرجی‌زاده ضمن تقدیر و تشکر از حضور میهمانان شرکت‌کننده و کارکنان حفاظت هواپیمایی برای سرهنگ موسوی، فرمانده جدید حفاظت هواپیمایی آرزوی موفقیت کرد.

کد N494706

وبگردی