آفتاب
‌ نماینده مردم ساوه مطرح کرد

نقش «طرح هادی» در توسعه روستاها

نقش «طرح هادی» در توسعه روستاها

‌ دبیر فراکسیون نخبگان مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح‌ هادی زمینه توسعه و عمران روستاها را فراهم می‌کند.

‌ دبیر فراکسیون نخبگان مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح‌ هادی زمینه توسعه و عمران روستاها را فراهم می‌کند.

شهلا میرگلو بیات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مرکزی، با اشاره به این‌که «عملیات اجرایی طرح هادی در سه روستای زرندیه در حال انجام است»، افزود: تحقق طرح‌های هادی روستایی در جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها نقش بسزایی دارد. این طرح در روستاهای حسین‌آباد، پیک و چهارحد با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال از محل اعتبارهای ملی در حال انجام است که کل این اعتبار جذب شده است.

وی اظهار کرد: به جهت محدودیت منابع مالی از سرفصل بودجه‌های استانی، لزوم ورود مدیران در جذب بودجه‌های ملی امری ضروری است که می‌تواند در تکمیل هرچه سریع‌تر پروژه‌ها کمک کند.

وی با تأکید بر همکاری هرچه بیشتر روستاییان در اجرای طرح هادی، تصریح کرد: با اجرای این طرح زمینه خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به روستائیان فراهم شده و از ساخت‌وسازهای غیراصولی و غیرمجاز جلوگیری می‌شود. دهیاران و شوراها نقش بسیار مؤثری در افزایش اطلاعات و آگاهی مردم در خصوص اهمیت اجرای طرح های دارند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه با اشاره به این‌که «طرح هادی در 25 روستای شهرستان زرندیه انجام شده است» افزود: همه روستاها باید از طرح‌های هادی کە زمینه رشد و توسعه هر چه بیشتر روستاها و ارتقاء شاخص‌های بهداشتی و محیط زیستی را فراهم می‌آورد بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

کد N494684

وبگردی