آفتاب
کاشفی در گفت‌وگو با ایسنا:

انسجام کافی در بین اصلاح طلبان وجود دارد

انسجام کافی در بین اصلاح طلبان وجود دارد

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: با وجود انسجام موجود در بین اصلاح طلبان اگر ارتباط با نهادهای مدنی هم بیشتر شود روز به روز شاهد توفیقات بیشتر اصلاح طلبان خواهیم بود.

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: با وجود انسجام موجود در بین اصلاح طلبان اگر ارتباط با نهادهای مدنی هم بیشتر شود روز به روز شاهد توفیقات بیشتر اصلاح طلبان خواهیم بود.

حسین کاشفی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ارزیابی از انتخاب یک اصول‌گرا به عنوان رئیس شورای شهر و عدم موفقیت مسجدجامعی در این انتخابات، تصریح کرد: اگر ما به خواسته‌هایمان نرسیده‌ایم باید علت و عوامل این موضوع را بررسی کنیم و همواره بازنگری را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی با بیان این‌که در شورای اسلامی شهر تهران نیز با توجه به انتخاب یک فرد لازم است تا قواعد دموکراسی را قبول کنیم و به کسی که رأی آورده احترام بگذاریم، افزود: همه اعضای شورای شهر باید طوری کار کنند تا مردم احساس کنند که گرهی از مشکلات آنها باز می‌شود. شورای شهر مجموعه‌ای است که باید برخورد فعال‌تری در مجموعه شهری از خود نشان دهد و وقتی هم که به کمک و پشتیبانی دولت نیازمند است این موضوع را عنوان کند و دولت نیز همکاری‌های لازم را داشته باشد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: خوشبختانه هم‌اکنون در بین همه یا اکثریت اصلاح طلبان انسجام به وجود آمده است. حال اگر اصلاح ‌طلبان در کنار پایگاه اجتماعی که دارد ارتباط خود را کماکان با مردم و طبقات مختلف اجتماعی برقرار کنند و دائم نظرات مردم و اصناف و نهادهای مردمی را جویا شوند و به آنها توجه ویژه داشته باشند این موضوع به نفع ملت است و ما خواهیم توانست هرچه سریع‌تر به مسائل و مشکلات فائق بیایم و شاهد پیشرفت باشیم.

کاشفی تصریح کرد: با وجود انسجام موجود در بین اصلاح طلبان اگر ارتباط با نهادهای مدنی هم بیشتر شود روز به روز شاهد توفیقات بیشتر اصلاح طلبان خواهیم بود.

وی با تأکید بر این‌که اصلاح طلبان نباید توقع خاصی از دولت داشته باشند، گفت: آقای روحانی بارها این موضوع را عنوان کرده‌اند که به آن‌چه گفته‌اند پایبندند. ما نباید توقع خاصی از این دولت داشته باشیم. البته دولت هم بخش رسانه‌ای‌اش را تقویت کند تا بتواند ارتباط خود را با مردم بیش از پیش حفظ کند.

انتهای پیام

کد N494560

وبگردی