آفتاب

منابع عراقی از کشف یک گور جمعی در غرب موصل خبر دادند

منابع عراقی از کشف یک گور جمعی در غرب موصل خبر دادند

تهران - ایرنا - رییس یکی از عشایر عراقی اعلام کرد که افراد این عشیره، گوری جمعی در غرب ˈموصلˈ کشف کرده اند که در برگیرنده 500 جسد است که نیروهای گروه تروریستی تکفیری ˈداعشˈ آن ها را اعدام کرده بودند .

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری 'الیوم السابع'، 'شیخ غزوان اللهیبی' رییس یکی از عشایر منطقه موصل در این خصوص گفت: نیروهای تروریستی داعش به ضرب گلوله این افراد را اعدام کرده اند .

وی افزود: تروریستهای داعش پس از اشغال موصل، این افراد را در منطقه 'حمیدات' به قتل رساند.

وی در مورد چگونگی کشف این گور جمعی نیز گفت: با توجه به اینکه اجساد قربانیان در حال تجزیه شدن بود، اهالی منطقه بوی بسیار بدی از این نقطه استشمام می کردند و پس از تحقیق و جستجو این گور جمعی را کشف کردند .

تروریستهای داعش از زمان حمله به موصل میلیون ها عراقی را آواره کرده و هزاران انسان بیگناه را به خاک و خون کشیده اند .

این گروه تروریستی قوانین سختگیرانه ای در مناطق تحت اشغال خود به ساکنان محلی تحمیل می کند و این باعث نارضایتی شدید مردم شده است .

علمای شیعه و اهل سنت بر ضرورت مقابله با این گروه تکفیری تاکید کرده اند و در این میان گروه ها و عشایر منطقه آمادگی خود را برای مبارزه با داعش اعلام کرده اند .

'فواد معصوم' رییس جمهوری عراق چند روز پیش با تاکید بر نقش اساسی ایران در منطقه اعلام کرد که ایران کشور دوست و برادر عراق است و تاکید کرد که تهران به عراق برای ریشه کن کردن این گروه تروریستی کمک می کند .

خاورم **2041**1651
کد N494456

وبگردی