آفتاب

اسماعیل هنیه: بازسازی غزه را به زودی آغاز می کنیم

اسماعیل هنیه: بازسازی غزه را به زودی آغاز می کنیم

تهران - ایرنا - معاون رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با بیان اینکه ملت فلسطین با ایثارگری و فداکاری و حمایت از نیروهای مقاومت، رژیم اشغالگر قدس را در جریان تجاوز به غزه شکست دادند، گفت: به زودی بازسای غزه را آغاز خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی 'معا'، اسماعیل هنیه روز سه شنبه به همراه شماری از رهبران حماس در جریان بازدید از مناطق آسیب دیده شرق خان یونس و تمجید از مقاومت ساکنان غزه و حمایت آنان از نیروهای مقاومت، افزود: ما غزه را بازسازی خواهیم کرد و آنچه را رژیم اشغالگر قدس در غزه تخریب و نابود کرده است، از نو خواهیم ساخت.

اسماعیل هنیه گفت: مقاومت مردم غزه، هیبت و هیمنه ارتش رژیم صهیونیستی را در سراسر غزه فرو ریخت و اسطوره شکست ناپذیری ارتش این رژیم و سیستم امنیتی آن را در هم شکست.

وی تاکید کرد که جنگ رودررو و نفوذ مبارزان فلسطینی به پشت جبهه دشمن و سایر عملیات های ابتکاری نیروهای مقاومت، نقطه عطفی در تاریخ مبارزه با رژیم صهونیستی بود.

در بازدید از مناطق آسیب دیده غزه، موسی ابومرزوق، خلیل الحیه، سامی ابوزهری و شماری دیگر از رهبران حماس، اسماعیل هنیه را همراهی کردند.

**مترجمام**1480** 3404
کد N494318

وبگردی