آفتاب

سفیر ایران : وزیر دفاع لبنان بزودی به تهران سفر می کند

سفیر ایران : وزیر دفاع لبنان بزودی به تهران سفر می کند

بیروت – ایرنا - « محمد فتحعلی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان اعلام کرد که « سمیر مقبل» معاون نخست وزیر و وزیر دفاع ملی لبنان بزودی به تهران سفر می کند.

به گزارش ایرنا، فتحعلی روز سه شنبه و بعداز دیدار با وزیر دفاع لبنان به خبرنگاران گفت که این سفر در پاسخ به دعوت رسمی «حسین دهقان» وزیر دفاع و پشیتبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه در این دیدار ترتیبات لازم سفر وزیر دفاع لبنان به تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت، اظهار داشت که امیدواریم این سفر رسمی کاری ، سازنده و موثر و دارای نتایجی ملموس در جهت منافع دو کشور و دو ملت باشد.

سفیر ایران با تاکید به اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره خواستار برقراری و تقویت امنیت ، آرامش و ثبات در سراسر لبنان به عنوان یک کشور برادر است، گفت که در صورت درخواست و نیاز آماده هرگونه تلاش و اقدامی برای کمک به تحقق این هدف مهم هستیم.

فتحعلی تصریح کرد: ما اطمینان داریم که جمهوری لبنان بزودی از این توفان امنیتی که امروز شاهد آن هستیم عبور می کند و به ساحل امن می رسد.

وی افزود : امیدواریم ارتش قهرمان و نیروهای امنیتی رسمی لبنان بتوانند امنیت و ثبات را به کشور برادر لبنان بازگردانند همانطور که در گذشته توانسته اند از همه چالش های پیش روی عبور کنند.

خاورم ** 1324
کد N494092

وبگردی