آفتاب

ابوشریف: جنگ ما با رژیم صهیونیستی پایان نیافته است

ابوشریف: جنگ ما با رژیم صهیونیستی پایان نیافته است

تهران- ایرنا- نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران اعلام کرد: جنگ اخیر مردم غزه با رژیم صهیونیستی آخرین نبرد ما نبود و پایان این جنگ آماده سازی ما برای جنگ دیگر است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ناصر ابوشریف در سلسله نشست های غزه؛ «قضیه اول جهان اسلام» که به همت موسسه تحقیقات و پژوهش های سیاسی و علمی ندا برگزار شد، افزود: جنگ سوم مردم غزه با رژیم صهیونیستی به لحاظ ساختاری از تمام ابعاد با سایر جنگ های پیش از آن متفاوت بود.

وی افزود: در جنگ 2008 اهداف صهیونیست ها کاملا مشخص بود آنها قصد بازگرداندن توان نظامی رژیم و همچنین دستیابی به برخی اهداف داخلی را داشتند.

ابوشریف گفت: در سال 2012 نیز اهداف جنگ کاملا داخلی و به خاطر تبلیغات انتخاباتی بین باراک و نتانیاهو بود.

به گفته نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران بعد از این دو جنگ اتفاق نظری در داخل رژیم صهیونیستی شکل گرفت مبنی بر اینکه اسراییل وارد هیچ جنگی نشود مگر اینکه پیروز آن باشد و ما امروز می بینیم که این هدف در جنگ اخیر (2014) محقق نشد.

ابوشریف عنوان کرد: جامعه صهیونیستی همواره در این توهم به سر می برد که ارتش اسراییل منجی آنهاست و قدرت مقابله با هرگونه مانعی را دارد اما امروز این ارتش درمقابل مقاومت مردم غزه ناتوان شده است.

وی با بیان اینکه بعد از جنگ اخیر در غزه ما شاهد ایجاد حفره امنیتی در جامعه صهیونیست هستیم گفت: بنابر آمارهای منتشر شده، 80 درصد از شهرک نشینان قصد کوچ از این منطقه را دارند ضمن اینکه آنها تمایلی به بازگشت ندارند.

**این خبر در حال تکمیل است.

سیام(3)**9173**م.ب**1856
کد N494028

وبگردی