آفتاب

رهنمودهای رهبر معظم انقلاب الگوی همه برنامه های مسوولان باید باشد

رهنمودهای رهبر معظم انقلاب الگوی همه برنامه های مسوولان باید باشد

مهاباد - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باید به عنوان نقشه راهنما و الگوی همه برنامه ریزیهای مسوولان دستگاه های اجرای باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'قربانعلی سعادت' روز سه شنبه در جلسه شورای اداری و آئین تودیع و معارفه فرماندار اشنویه که با حضور 'ملا مصطفی خاتمی' امام جمعه و 'عبدالکریم حسین زاده' نماینده مردم اشنویه و نقده در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان اجرایی این شهرستان برگزار شد، افزود: سیاست ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در تمام زمینه ها باید مورد توجه مسوولان باشد و باید تمام توان خود را در جهت تحقق آرمان های مقام معظم رهبری به کار گیریم.

وی اولویت اصلی استان را رونق بخش اقتصادی عنوان کرد و افزود: خروج از رکود، رونق اقتصادی و ارتقای ظرفیت های بخش تولید و صنعت کشور از اصلی ترین اهداف دولت تدبیر و امید در برهه کنونی است و لازم است مدیران و مسوولان در جهت تحقق این اهداف متعالی تلاش خود را به کار گیرند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به معضل بیکاری به عنوان دغدغه اصلی مردم و مسئولان استان نیز گفت: در تلاش هستیم با فعال سازی واحدهای تولیدی راکد در استان، تسهیل زمینه فعالیت سرمایه گذاران و حمایت و استفاده از استعداد و ظرفیت شرکت های دانش بنیان و نخبگان استان، مشکل بیکاری را مرتفع سازیم و این یکی از مهمترین برنامه های مدیریت ارشد استان است.

وی افزود: با تغییر سیستم اشتغال استان از کشاورزی به صنعت، خدمات بازرگانی، تجارت خارجی و استفاده از ظرفیت های گردشگری می توان مشکل بیکاری در استان را رفع کرد.

سعادت با تاکید بر اجتناب از برخورد گزینشی با فعالان اقتصادی افزود: نباید اجازه دهیم عرصه فعالیت بر کارآفرینان و فعالین اقتصادی تنگ شود چرا که با مشارکت و همکاری بخش خصوصی شاهد روان تر شدن چرخ های صنعت و توسعه در استان می شویم.

استاندار آذربایجان غربی گفت: مردم اشنویه همواره مدافع و پشتیبان نظام اسلامی بوده و در راستای اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی گام برداشته اند و امروز نیز به برکت همین پشتیبانی مردم شاهد پیشرفت های خوبی دراین شهرستان هستیم.

وی افزود: مردم این شهرستان مرزداران و پاسداران واقعی امنیت در مرزهای استان هستند و با وحدت و همدلی مثال زدنی همواره دشمنان را در تحقق اهدافشان ناکام گذاشته اند.

وی خواستار تعامل و همکاری مدیران دولتی و بخش خصوصی برای توسعه اشنویه شد و گفت: این شهرستان پتانسیل خوبی به ویژه در بخش تجارت مرزی دارد که ضروری است مسوولان برای استفاده بهینه از این ظرفیت ها برنامه ریزی و اقدام کنند.

در این آیین با حکم استاندار آذربایجان غربی 'اسعد خضری' به عنوان سرپرست فرمانداری اشنویه منصوب و از زحمات و خدمات 'محمدعلی حسین زاده' فرماندار پیشین قدردانی شد.

شهرستان اشنویه با 70 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

7512/581 / 1539
کد N493927

وبگردی