آفتاب

سردار نقدی: پیروزی مردم غزه نقطه عطفی در جهان اسلام است

سردار نقدی: پیروزی مردم غزه نقطه عطفی در جهان اسلام است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیروزی مردم غزه را نقطه عطفی در جهان اسلام دانست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه خراسان ، سردار محمدرضا نقدی، در گردهمایی منطقه‌ای ائمه جمعه سراسر با بیان این‌که مردم غزه در حالی که دارای یک سرزمین کوچک و بسیار محدود هستند در این جنگ در مقابل چهارمین ارتش برتر جهان مقاومت کردند، افزود: پیروزی مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی یک درس بزرگ به شمار می‌رود، انقلاب اسلامی ایران نیز در 36 سال گذشته و در 8 سال دفاع مقدس در برابر همه ابرقدرت‌های شرق و غرب دنیا مقاومت کرد و در نهایت به پیروزی رسید.

نقدی خاطرنشان کرد: دشمنان در طول هشت سال دفاع مقدس تحریم‌های بسیاری را در کشور ما اعمال کردند و تمام راه‌های دریایی و هوایی را در برابر ما بستند و در نهایت با شکست روبه‌رو شدند و زمانی که نتوانستند از راه نظامی جمهوری اسلامی را شکست دهند تهاجم فرهنگی را آغاز کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: دشمنان اسلام از تمام ابزار خود برای تهاجم فرهنگی و جنگ نرم علیه ایران اسلامی استفاده کردند و هزینه‌های زیادی را در این جنگ صرف کرده‌اند.

نقدی افزود: دشمنان از ابزارهای گوناگونی همچون مواد مخدر، توسعه استکبار، ترویج مشروبات الکلی، انتشار فیلم‌های فاسد، افزایش خانه‌های فساد،‌ آموزش دادن برخی افراد برای ترویج فساد بین جوانان و ... علیه انقلاب اسلامی ایران استفاده کردند اما مهمترین و بزرگترین ابزاری که دشمنان از آن در این جنگ نرم فرهنگی استفاده کردند، رسانه‌ها بود.

وی به برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: در سال 85 تنها شش شبکه برای ایجاد برنامه‌های فرهنگی علیه ایران وجود داشت، اما هم اکنون و در طول هفت سال بیش از 166 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان برای جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی احداث شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: دشمنان برنامه‌های مختلفی همچون ساخت انیمیشن و پویانمایی در قالب‌های گوناگون را برای کودکان در نظر گرفته اند تا اهداف و برنامه های خود را بر روی کودکان ما پیاده سازی کنند.

نقدی با بیان این‌که امروز بسیاری از مردم آسیب خورده میدان تحریم‌ها هستند، تصریح کرد: در مسئله جنگ فرهنگی نیز دشمن با راه اندازی شبکه‌های ماهواره ای به دنبال انحراف جوانان و ضربه به نظام است، کسانی که فکر می‌کنند علم را می‌توانند در شبکه‌های ماهواره‌ای پیدا کنند، در اشتباه هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه تنها پنج درصد از کسانی که از شبکه ‌های ماهواره‌ای استفاده می‌کنند می‌گویند شبکه‌های علمی را می‌بینند، عنوان کرد: دنبال کردن اخبار سیاسی از طریق شبکه‌های ماهواره ای اقدامی اشتباه و غلط است.

نقدی با بیان اینکه این شبکه‌ها کارکردی جز به فساد کشیدن خانواده‌ها ندارند، وجود ماهواره را موجب آسیب رساندن به اعضای خانواده عنوان کرد و گفت: همچنین افزایش طلاق، بالار فتن سن ازدواج، مصرف مواد مخدر و ... از جمله آثار سوء وجود ماهواره در خانه های بوده زیرا بسیاری از این شبکه‌ها ضد اخلاق و ضد ارزش‌های دینی هستند.

وی یادآور شد: هم اکنون رسانه‌های متعددی مانند فیس‌بوک و شبکه‌های دیگری در دسترس مردم است که اولین ورژن و پیشرفته‌ترین آنها در بازار ایران وجود دارد، در حالی که ما در زمینه‌های دیگر دچار تحریم‌های شدیدی هستیم، لذا ما باید برنامه‌ریزی کنیم، آسیب‌ها را شناسایی کرده و از پیشرفت و ترویج آنها بین مردم جلوگیری کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه 90 درصد مدیران ماهواره‌ها، صهونیست‌های بزرگ و نشانه‌دار هستند، گفت: آنها برنامه‌های زیادی را برای مردم ما اجرا می‌کنند که باید از آنها جلوگیری شود.

نقدی با اشاره به این‌که وظیفه ما این است که امروز مردم خود را بیدار کنیم، اظهار کرد: همین طور بیداری، آگاهی‌ و صفحه‌آرایی مردم در برابر این تهاجم فرهنگی می‌تواند دشمنان را با شکست روبه‌رو کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با انتقاد از کتاب‌های آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها گفت: متاسفانه هم اکنون در کتاب‌های آموزش و پرورش و دانشگاه‌های ما به ارزش‌های دینی به خصوص حجاب و عفاف برای دختران توجهی نمی‌شود و ما در این زمینه دچار عقب‌ماندگی و کاستی در میدان آموزشی شده‌ایم.

نقدی خطاب به جامعه روحانیت نیز تاکید کرد: هم اکنون میدانی در دست علما و روحانیون از طریق منبرهای نورانی آنها وجود دارد، زیرا این منبرها یک فرصت بزرگ برای بیدار شدن مردم بوده و بر روی آن ها بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام

کد N493856

وبگردی