آفتاب
رییس دادگستری استان تهران در جمع خبرنگاران:

ایرادی نسبت به اظهارات سخنگوی قوه‌قضاییه در مورد "م.ر" وجود ندارد

ایرادی نسبت به اظهارات سخنگوی قوه‌قضاییه در مورد "م.ر" وجود ندارد

محاکمه ضارب شهید علی خلیلی 31 شهریور ما ه برگزار خواهد شد/اطلاعی از آخرین تاریخ پایان محکومیت شهرام جزایری ندارم اما می دانم این تاریخ هنوز به اتمام نرسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین اسماعیلی در حاشیه تودیع و معارفه معاونت حقوقی قوه قضاییه با حضور درجمع خبرنگاران اعلام کرد: محاکمه ضارب شهید علی خلیلی 31 شهریور ما ه برگزار خواهد شد.

در ادامه خبرنگاری با اشاره به اینکه سایت مخابرات شماره تلفن‌های شخصیت‌های حقوقی و امنیتی کشور را در اختیار همه قرار داده است پرسید که آیا دادگستری در این راستا پیگیری انجام می‌دهد یا خیر که اسماعیلی پاسخ داد: برخی از امور جزء‌اسرار و مختصات شخصی افراد است که نباید در دسترس عموم قرار گیرد اما اگر برخی دیگر از موضوعات در دسترس قرار گیرد مشکلی ندارد. ما باید بررسی کنیم و ببینیم که این اطلاعات تا چه میزان است و آیا موقع واگذاری خطوط اذنی از صاحب خط گرفته شده یا خیر.

رئیس کل دادگستری استان تهران در مورد ابلاغ رای پرونده «م. ر» و نامه او به رئیس قوه قضاییه مبنی براینکه نباید این رای اعلام می شد گفت: آنچه توسط آقای اژه‌ای اعلام شده بدون ذکر جزئیات و مشخصات بوده و به نظر نمی‌رسد که ایرادی نسبت به آن وجود داشته باشد.

وی افزود: معمولا در این حوزه گاهی اصحاب رسانه اشارات مقامات قضایی را تبدیل به تصریحاتی می‌کنندکه با اشکالاتی مواجه می‌شود. آنچه که وجود دارد از لسان سخنگوی قوه قضاییه اعلام می‌شود و اگر گاهی کم و یا زیادهایی از آن در رسانه ها گفته می شود نباید آن را به حساب دستگاه قضا گذاشت.

اسماعیلی در مورد آزادی شهرام جزایری نیز گفت: من اطلاعی از آخرین تاریخ پایان محکومیت وی ندارم اما می دانم این تاریخ هنوز به اتمام نرسیده است. قطعا با اتمام این تاریخ وی آزاد خواهد شد.

کد N493293

وبگردی