آفتاب

گفت‌وگوی سید حسن نصرالله و میشل عون

گفت‌وگوی سید حسن نصرالله و میشل عون

دبیرکل حزب الله لبنان و رئیس فراکسیون اصلاح و تغییر این کشور در خصوص اوضاع لبنان و منطقه بحث و گفت‌وگو و بر لزوم مقابله با تروریسم تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار با میشل عون، رئیس فراکسیون اصلاح و تغییر در خصوص اوضاع لبنان و منطقه و به ویژه تروریسم دولتی اعمال شده از سوی اسرائیل و تهدیدات و جنایت‌های آن و خطر تروریسم و تکفیر که موجب ایجاد تنش و آشوب می‌شود، بحث و گفت‌وگو کردند.

نصرالله و عون همچنین بر لزوم مقابله با تروریسم با تمامی ابزارها و امکانات که در راس این ابزارها تحکیم وحدت ملی، فراهم سازی ثبات داخلی و تحقق تشکیل کشوری براساس اصول درست قرار دارد، تاکید کردند.

دو طرف همچنین تاکید کردند که دیدگاه‌های قبلی آن‌ها در خصوص خطرات و میزان پیش بینی این خطرات و همچنین هشدارهایشان نسبت به دو دستگی‌ها واختلافات طایفه‌ای در لبنان و تقسیم‌ها در منطقه درست بوده است.

در این دیدار جبران باسیل، وزیر خارجه لبنان، حسین الخلیل، معاون سیاسی سید حسن نصرالله و وفیق صفا، مسول کمیته ارتباط و هماهنگی حزب الله حضور یافتند.

انتهای پیام

کد N493278

وبگردی