آفتاب
با انتشار پیامی عنوان شد؛

قدردانی دفتر رییس‌جمهوری از مردم استان خراسان رضوی

قدردانی دفتر رییس‌جمهوری از مردم استان خراسان رضوی

دفتر رییس‌ جمهوری در پیامی با قدردانی از حضور پرشور و استقبال گرم مردم مؤمن و ولایتمدار استان خراسان رضوی از کاروان دولت تدبیر و امید، تاکید کرد: بی شک دولت تدبیر و امید با استعانت از عنایات حضرت ثامن الحجج(ع) و همچنین حمایت ها و مشارکت های بی دریغ مردم این استان درتحقق خواسته های به حق آنان و نیز برون رفت از تنگناهای موجود، کوششی مضاعف خواهد داشت.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، متن کامل پیام به این شرح است:

حماسۀ همراهی، همدلی و شکوه دیدار و گفتگو با مردم بزرگوار استان خراسان رضوی، امید و دلگرمی و همچنین تعهد و مسئولیت مجموعۀ دولت خدمتگزار را در آستانۀ دومین سال خدمت، برای توسعه و پیشرفت این خطۀ گهربار دو چندان کرد.

خراسان رضوی به برکت وجود حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و برخورداری از قابلیت های فراوان از جمله ظرفیت های زیارتی و گردشگری، پشتوانۀ فرهنگی و تاریخی بسیار غنی، موقعیت جغرافیایی ممتاز، تنوع اقلیمی، معادن، کشاورزی و دامداری از استان های مستعد پیشرفت و از پشتوانه های اصلی اقتصاد و فعالیت های اجتماعی کشور است. اما نیازمند توجه بیشتر به برخی نارسایی ها در شبکه های زیربنایی است.

بی شک دولت تدبیر و امید با استعانت از عنایات حضرت ثامن الحجج(ع) و همچنین حمایت ها و مشارکت های بی دریغ مردم این استان درتحقق خواسته های به حق آنان و نیز برون رفت از تنگناهای موجود، کوششی مضاعف خواهد داشت.

به پاس حضور پرشور و استقبال گرم و پرمعنای مردم ولایتمدار این استان از کاروان دولت تدبیر و امید؛ برخود فرض می دانیم از اقشار مختلف مردم، نمایندۀ محترم ولی فقیه و تولیت آستان قدس رضوی، امام جمعه محترم مشهد و ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، فرهنگیان، دانشگاهیان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه، جوانان پرشور و با نشاط، نیروهای نظامی و انتظامی، گروه های سیاسی و اجتماعی و همه زنان و مردان با همّت و قدرشناس استان تقدیر و تشکر کنیم.

امید است استعدادهای این سرزمین معنوی که عطر ولایت همواره از مناره های نورانی آن، طراوتی تازه به جان ها می بخشد، در سایۀ الطاف الهی و تدبیر و تلاش بیشتر مسئولان، هرچه زودتر شکوفا گردد و اقدامات دولت با همراهی مردم کاستی ها را برطرف کند.

دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام

کد N492979

وبگردی