آفتاب

نوبخت: تمام طرحهای سفرهای استانی تا پایان امسال افتتاح می شود

نوبخت: تمام طرحهای سفرهای استانی تا پایان امسال افتتاح می شود

ایسنا نوشت:

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور تاکید کرد:‌ تمامی طرح‌های تعهد شده در سفرهای استانی سال 93 تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

محمدباقر نوبخت در نشست توجیهی نحوه واگذاری طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام دولتی به بخش خصوصی و تعاونی با اشاره به پرداخت 46.5 درصد از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه‌ای تا به امروز گفت: تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا در اعتبارات هزینه‌ای را صرفه جویی کرده و آن را به پروژه‌های عمرانی اختصاص دهیم.

او گفت: میزان پرداخت اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای تاکنون 3.7 برابر منابع پرداخت شده در مدت مشابه سال گذشته است.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور با اشاره به این‌که تاکنون 70درصد اعتبارات استانی تخصیص داده شده است گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8.1 درصد افزایش دارد.

نوبخت با اشاره به این‌که هدف ما در سفرهای استانی شاد کردن موقت مردم و قول برای طرح‌های جدید نیست گفت: تاکید می کنم که در پایان اسفند ماه سال جاری تمامی طرح‌های تعهد شده در سفرهای رییس جمهور در سال 1393 با تخصیص کامل اعتبارات افتتاح خواهد شد.

او با بیان این‌که در کنار 246 طرحی که تا پایان امسال به اتمام می رسد تمامی اعتبارات تملک دارایی استانی را به طور صد درصد اختصاص خواهیم داد گفت: این‌ها اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای مستتر در تبصره 22 قانون بودجه 1393 به طور صد درصد اختصاص می یابد.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور یادآور شد: صد درصد منابع مورد نیاز برای تمامی طرح‌های عمرانی مورد تاکید مقام معظم رهبری را نیز تا پایان سال تخصیص می دهیم.

نوبخت با تاکید بر این‌که ما ایران را خواهیم ساخت گفت: به گونه‌ای عمل می کنیم که نتیجه‌ای مثل چند سال گذشته که 800 میلیارد دلار منابع نفتی هدر داده شد و رشد اقتصادی در دو سال پیاپی منفی بود حاصل نشود.

 

23231

 

کد N492691

وبگردی