آفتاب

رمضان عبدالله: برخی به دنبال جنگ داخلی در فلسطین هستند

رمضان عبدالله: برخی به دنبال جنگ داخلی در فلسطین هستند

تهران- ایرنا- دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با یادآوری پیروزی مردم غزه در برابر متجاوزان صهیونیستی و جنگ 50 روزه اخیر در این سرزمین گفت: پس از پیروزی مردم غزه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، برخی به دنبال جنگ داخلی در فلسطین هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «رمضان عبدالله شلح» امروز (سه شنبه) در «همایش بین المللی علمای اسلام در حمایت از مقاومت فلسطین» در تهران با بیان اینکه موفقیت هایی که جهاداسلامی در برابر رژیم صهیونیستی بدست آورده است پیروزی جهان اسلام بود، افزود: مسایل فلسطین، قلب انسان را سرشار از درد و آلام می کند و همچنان زخم های مردم غزه خوب نشده و التیام پیدا نکرده است زیرا اجرای این موضوع نیازمند کمک به این زخمی ها است.

وی تصریح کرد: برخی ها می خواهند منطقه نوار غزه را بعد از اینکه جنگ با رژیم صهیونیستی تمام شده است، وارد جنگ داخلی کنند؛ می خواهند کشمکش میان فلسطینی ها ایجاد کنند اما همه گروه های فلسطینی در مقابل خداوند، ملت فلسطین، تاریخ و امت فلسطین مسوولیت دارند که وارد این درگیری ها نشوند و خدمت ها و تلاش هایی را که ملت فلسطین برای بدست آوردن این پیروزی کرده است، فراموش نکنند.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: هر انسانی یک بار متولد می شود و یک بار می میرد اما ملت ما هر روز متولد، زنده و تهدید به مرگ می شود.

وی با تاکید براینکه همه گروه های فلسطینی بدانند که پیروزی غزه پیروزی همه است، خاطر نشان کرد: پیروزی غزه پیروزی همه امت اسلامی است و رنج و غصه نوار غزه نیز رنج و غصه تمامی مسلمانان است و نباید مردم فلسطین را در این برهه از زمان تنها بگذاریم.

عبدالله اظهار داشت: رهبران مقاومت و گروهای مختلف فلسطینی باید به یکدیگر نزدیک شوند و دست در دست هم بدهند تا بازسازی ویرانه های جنگ را آغاز کنند و به نوعی همبستگی را میان فلسطنی ها ایجاد کنند و این ملت در برابر چالش های آینده قوی تر شود.

سیام**9103**1572
کد N492593

وبگردی