آفتاب

رییس فدراسیون شمشیربازی: تربیت مربی و داور این رشته سه برابر شده است

رییس فدراسیون شمشیربازی: تربیت مربی و داور این رشته سه برابر شده است

سمنان - ایرنا - رییس فدراسیون شمشیربازی ایران از سه تا چهار برابر شدن تربیت مربیان شمشیربازی در کشورمان خبر داد و گفت: در این عرصه علاوه بر مربیان در تربیت کادر داوری نیز از رشد بالایی برخوردار بوده ایم.

'فضل الله باقرزاده' روز دوشنبه در مجمع هیات شمشیربازی استان سمنان افزود: فدراسیون برای تامین مربیان با توجه به هزینه های بالا در بکارگیری مربیان خارجی اقدامات گسترده ای انجام داده است.

باقرزاده در خصوص برنامه های این فدراسیون برای بعد از بازی های آسیایی کره گفت: اعزام تیم ایران به بازی های زیر 23 سال (امید) آسیا در فیلیپین، بازی های جوانان و نوجوانان آسیا در امارات از برنامه های این فدراسیون است.

وی گفت: ایران در آذر ماه نیز میزبان رقابت های جام جهانی شمشیربازی جوانان است.

رییس فدراسیون شمشیربازی از وجود توانمندی در ورزش شمشیربازی استان سمنان خبر داد و گفت: این فدراسیون آماده است با مشارکت مسوولان ورزش و جوانان، اعزام مربی و کمک های لازم برای توسعه بیش از پیش این ورزش در استان سمنان همکاری کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان نیز بر فعالتر شدن هیات شمشیربازی تاکید کرد و خواستار مساعدت فدراسیون برای رونق بیشتر این رشته ورزشی در این استان شد.

در مجمع عمومی هیات شمشیربازی استان سمنان که سه نامزد داوطلب بود پس از انصراف دو نامزد 'حسن رهایی' با کسب 18 رای از 18 عضو مجمع بار دیگر به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات شمشیربازی این استان انتخاب شد.

599
کد N491827

وبگردی