آفتاب

دیدار جوانان حزب موتلفه با رئیس دفتر حماس در ایران

دیدار جوانان حزب موتلفه با رئیس دفتر حماس در ایران

امروز هیمنه اسرائیل در هم شکسته است و امیدواریم در آینده پیروزی های بزرگتری برای فلسطینیان رقم خورد و اسرائیل نابود شود.

جمعی از جوانان حزب موتلفه اسلامی با حضور در دفتر حماس در ایران با خالد القدومی رئیس این دفتر دیدار و گفت و گو کردند و پیروزی مقاومت در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی را تبریک گفتند.
به گزارش ایلنا، امیر نظیفی رئیس واحد جوانان حزب موتلفه اسلامی در این دیدار با تبریک مقاومت دلیرانه مردم غزه و فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی با بیان اینکه جوانان ایرانی فلسطین را همچون ایران و جوانان فلسطینی را همچون برادر خود می دانند گفت: پیروزی مقاومت دلیرانه مردم فلسطین به ویژه غزه در مقابل رژیم صهیونیستی سومین پیروزی بود که در مقابل اسرائیل به دست آمد و تمام آزادگان و مردم صلح جوی جهان در این پیروزی شریک هستند.
وی افزود: حمایت های مردمی در راهپیمایی ها، مقاومت مسلحانه مردم غزه و حمایت های سیاسی از جنبش مقاومت اسلامی و فلسطین هر کدام اضلاع پیروزی مقاومت بود که اگر هر کدام از این اضلاع نبودند پیروزی به دست نمی آمد.
نظیفی بیان داشت: یکی از دست آوردهای پیروزی مقاومت فلسطین، تنبیه رژیم صهیونیستی و ضربه حیثیتی به اسرائیل بود، اسرائیلی ها می خواستند با کودک کشی طرح نیل تا فرات خود را اجرا کنند اما آنچه می بینیم پیروزی فلسطینیان و خط مقاومت بود.
وی ادامه داد: امروز هیمنه اسرائیل در هم شکسته است و امیدواریم در آینده پیروزی های بزرگتری برای فلسطینیان رقم خورد و اسرائیل نابود شود.
رئیس واحد جوانان حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: وحدت نیاز ضروری جهان اسلام است و مسلمانان باید داختلافات مذاهب را کنار بگذارند و در مقابل استکبار جهانی صف واحدی را تشکیل دهند. مردم غزه درخواست کمک خود را باید از جهان عرب به کل جهان اسلام گسترش دهند تا با کمک مسلمانان پیروزی کامل به دست آید.
خالد القدومی رئیس دفتر حماس در ایران نیز در این دیدار تاکید کرد: ما همواره بر حضور جوانان در صحنه مقاومت اسلامی تاکید داشته ایم و شهدای اخیر مقاومت اسلامی نیز جوان بودند.
وی در ادامه با تاکید بر وحدت در جهان اسلام خاطر نشان کرد: وحدت و کنار گذاشتن اختلافات در جهان اسلامی گامی مهم برای پیروزی بر استکبار جهانی است. رابطه ما که در خط مقاومت هستیم باید مستحکم تر از رابطه حتی نسبی باشد زیرا راه مقاومت را انتخاب کرده ایم اما متاسفانه.وضعیت امروز جهان اسلام در موضوع وحدت مطلوب نیست و اختلافات مذاهب به اوج خود رسیده است.
رئیس دفتر حماس در ایران تصریح کرد: استکبار جهانی همیشه به دنبال ایجاد اختلاف میان مسلمانان بوده و ما باید به این موضوع مهم توجه داشته باشیم. اتحادیه عرب در آخرین بیانیه خود بر علیه نیروهای تکفیری و داعش قطعنامه ای صادر کرده اما این به معنای خیر خواهی برای جهان اسلام نیست بلکه برای اینکه در خط آمریکا حرکت کند اینکار را کرده است.
وی افزود:افراط گرایان و تکفیری ها دست پرورده استکبار هستند. سوال ما از اتحادیه عرب این است چرا با یک تماس با یکی از وزرای آمریکا این قطعنامه شکل میگیرد اما اولویت های جهان اسلام به فراموشی سپرده شده است.
خالد القدومی اظهار داشت: آیا پس از پیروزی مقاومت و فلسطینیان ما نباید جایگاهی در اتحادیه عرب داشته باشیم و در مقابل می بینیم محمود عباس بر علیه مقاومت در اجلاس اتحادیه عرب سخن می گوید.
وی ادامه داد: افراطی ها و تکفیری ها گذرا هستند و باید آنها را به عزلت کشاند، هر کشوری می داند چگونه با آنها برخورد کند، باید اولویت های جهان اسلام مشخص شود، آنچه مشخص است راه حل را نباید بیگانه و استکبار به ما دهد بلکه ببینیم خواسته مردم چیست زیرا رژیم های مستبد و دیکتاتور نمیتوانند خواسته های مردمشان را برآورده کنند.
رئیس دفتر حماس در کشورمان خاطر نشان کرد: متاسفانه کشورهای اسلامی به جای وحدت در مقابله با اسرائیل به اختلافات می پردازند.
وی همچنین با تاکید بر همکاری جوانان حزب موتلفه اسلامی با جنبش مقاومت اسلامی گفت: ما و موتلفه اسلامی از یک پیکره هستیم و امیدواریم در آینده با برنامه ریزی بر اساس خطوط کلی خط مقاومت حرکت کنیم.

 

کد N491450

وبگردی