آفتاب
دادستان کل کشور:

کشور در بهترین شرایط امنیتی قرار دارد

کشور در بهترین شرایط امنیتی قرار دارد

دادستان کل کشور با بیان اینکه مسئولان باید با جریان‌های معاند و ناهنجاری‌ها برخورد جدی داشته باشند، گفت: با این وجود ایجاد نشاط سیاسی در کشور یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی در حاشیه نشست معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور گفت: طبق گفته رهبری باید انتقاد وجود داشته باشد اما تخریب نداشته باشیم. آزادی بیان باید وجود داشته باشد اما تهمت و دروغ باید خط قرمز باشد.

وی اظهار کرد: من در جلسه امروز تاکید کردم قانون باید محور فعالیت تمام دستگاه‌ها باشد و همه خود را موظف به رعایت قانون بدانند.

دادستان کل کشور همچنین با بیان اینکه دادستان‌ها در سراسر کشور در جلسات شورای تامین استان‌ها شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: آنها ارتباط خوبی با نیروی انتظامی، استانداری‌ها و مرزبانی دارند که این همکاری می‌تواند برخورد با جرایم را تضمین کند. ما نمی‌گذاریم کسانی که به دنبال اختلاف در امنیت کشور هستند میدان داشته باشند.

رییسی در ادامه با اشاره به اینکه قاچاق موادمخدر یک پدیده سیاسی است، خاطرنشان کرد: پشت پرده قاچاق موادمخدر دست قدرت‌های بزرگ را می‌بینیم. از زمان حضور ناتو در آمریکا مواد مخدر، صنعتی شده و حجم تولید آن هم بالا رفته است که این اقدام یک جنایت علیه بشریت است و جمهوری اسلامی و دستگاه‌های انتظامی و قضایی مصمم به برخورد با قاچاق موادمخدر هستند.

دادستان کل کشور در پایان درباره جلسه برگزار شده در وزارت کشور، گفت: هدف این جلسه ایجاد هماهنگی بین همه بخش‌های امنیتی کشور است. امروز به برکت حضور مردم، رهبری مقام معظم رهبری و تلاش دولت و سایر قوا بیش از هر زمانی در کشور امنیت وجود دارد و با تمام توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن ما امروز در بهترین شرایط امنیتی در مرزها و در داخل کشور قرار داریم.

انتهای پیام

کد N491350

وبگردی