آفتاب

آمادگی سازمان ثبت اسناد و املاک برای کمک به وصول معوقات بانکی

آمادگی سازمان ثبت اسناد و املاک برای کمک به وصول معوقات بانکی

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دیدار استاندار اصفهان با وی از آمادگی این سازمان برای کمک به وصول معوقات بانکی خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تویسرکانی معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دومین روز از سفر خود به استان اصفهان در یک نشست صمیمی با استاندار این استان ضمن گفت و گو با وی، در خصوص مسائل مختلف استانی با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

ایجاد بانک های اطلاعاتی و ساماندهی سوابق مالکیتی اشخاص حقیقی و حقوقی به جهت پرداخت ثبت الکترونیک اسناد، ارسال پیامکی خلاصه معاملات به متعاملین، اصلاح فرآیندهای ثبت شرکتها و خدمات مکانیزه ارائه شده در حوزه دفاتر ازدواج و طلاق از دیگر مطالبی بود که رئیس سازمان ثبت در این نشست به آن پرداخت.

تویسرکانی در پایان سخنانش از ظرفیت ایجاد شده در راستای شناسایی بدهکاران بانکی و وصول معوقات سخن گفت و از اعلام آمادگی سازمان ثبت برای کمک به دستگاههای متولی در این خصوص خبر داد.

استاندار اصفهان تحولات صورت گرفته در سازمان را بسیار مهم برشمرد و گفت: امروزه سیستمی و مکانیزه شدن این سازمان نشان از تحولات عظیم در سازمان

انتهای پیام

کد N490956

وبگردی