آفتاب

کولیوند: انتخابات شورای شهر تهران نشان از انسجام بیشتر اصولگرایان بود

کولیوند: انتخابات شورای شهر تهران نشان از انسجام بیشتر اصولگرایان بود

نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور معتقد است انتخابات اخیر شورای شهر تهران نشان دهنده انسجام بیشتر اصولگرایان بود.

محمدجواد کولیوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در ارزیابی از انتخابات اخیر شورای شهر تهران و روی کار آمدن اصولگرایان گفت: در این انتخابات و با رای آوردن آقای چمران به عنوان رئیس شورا ثابت شد که اصولگرایان انسجامی را در مجموعه شورای شهر به وجود آورده‌اند.

وی ادامه داد: البته از نظر من اصولگرایان و اصلاح طلبان هر دو برای این به شورای شهر آمدند که به مردم خدمت کنند و تفاوتی ندارد که ما در این محیط جزو اصلاح طلبان باشیم یا اصولگرایان.

نائب رئیس کمیسیون شوراها خاطر نشان کرد: رای که به آقای چمران داده شد نشان داد نگاه قالب شورای شهر تهران به اصولگرایان است و گویا تعهداتی که آنان نسبت به فضای خود داشتند عمیق‌تر بوده است.

کولیوند با بیان اینکه اصولگرایان شورای شهر در حال حاضر باید چندین برابر گذشته کار کنند تصریح کرد: حال که این دوستان در مسند کار قرار گرفته اند باید سه برابر گذشته کار کنند و ان شاالله مصوبات خوبی برای آینده شهر تهران داشته باشند.

این نماینده مجلس همچنین در ارزیابی از عملکرد یک سال گذشته اصلاح طلبان در شورای شهر گفت: عمدتا زمانی که شورای جدیدی سر کار می آید و می‌خواهد آغاز به کار کند در حدود 10 ماه اول را باید به کارهای مطالعاتی روی پروژه‌های مختلف بپردازد و نمی توان گفت آنها در فضایی قرار گرفته‌اند که باید کاری انجام می‌دادند و ندادند.

وی در پایان گفت: ان شاالله که شورای جدید نیز فعالیت‌های مفید و مصوبات خوبی برای شهر تهران داشته باشد.

انتهای پیام

کد N490475

وبگردی