آفتاب

اروپا برافراشتن پرچم فلسطین در استادیوم‌های ورزشی را ممنوع کرد

اروپا برافراشتن پرچم فلسطین در استادیوم‌های ورزشی را ممنوع کرد

سخنگوی کمیساریای اسیران و آزادگان جنبش فتح در نوار غزه تاکید کرد: اقدام فدراسیون فوتبال اروپا مبنی بر ممنوع کردن برافراشته شدن پرچم فلسطین در استادیوم‌های بین‌المللی به این معناست که آن‌ها صدای آزادی را ممنوع کرده‌اند چرا که پرچم فلسطین نشان دهنده آزادی و استقلال مردم فلسطین در همه جاست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت شبکه فلسطین الیوم، نشات الوحیدی، سخنگوی کمیساریای اسیران و آزادگان جنبش فتح در نوار غزه در سخنانی عنوان داشت: ممنوع کردن برافراشتن پرچم فلسطین به این معناست که آن‌ها پشت مردم فلسطین را خالی کرده‌اند. به ویژه اینکه این اقدام در پی تجاوزهای اسرائیل به نوار غزه صورت گرفت که مردم فلسطین در جریان آن در آماج وحشیانه‌ترین و زشت‌ترین جنایت‌های جنگی قرار گرفتند.

وی از فدراسیون فوتبال اروپا خواست تا از این تصمیم‌های خود که به نفع و در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی است، صرف نظر کند چرا که این قبیل تصمیمات غیرمسئولانه باعث می‌شود که رژیم صهیونیستی به جنایت‌های تبعیض آمیز خود علیه مردم فلسطین ادامه دهد.

وی تاکید کرد که باید طرف‌های رسمی فلسطینی، باشگاه‌ها، فدراسیون‌های ورزشی و اتحادیه‌های دانشجویی در جهان این مساله را پیگیری کنند تا مانع از این قبیل تصمیم‌ها که به نفع رژیم صهیونیستی است، شوند.

انتهای پیام

کد N490348

وبگردی