آفتاب

گزارش لحظه به لحظه از والیبال ایران مقابل پورتوریکو

گزارش لحظه به لحظه از والیبال ایران مقابل پورتوریکو

والیبال ایران در آخرین دیدار خودش در مرحله مقدماتی قهرمانی جهان مقابل پورتوریکو قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ملی پوشان والیبال ایران در شرایطی مقابل پورتوریکو قرار گرفتند که این بازی برایشان حکم یک مسابقه تشریفاتی را داشت.شاگردان کواچ در بازی های قبلی خودشان امتیازهای لازم برای صعود را کسب کرده بودند.

ست اول
تیم ملی والیبال ایران بازی را با یک تغییر و جابه جایی عادل غلامی با تشکری شروع کرد. ترکیب شهرام محمودی،سعید معروف،سید موسوی، قائمی،میرزاجان پور، آرمین تشکری و فرهاد ظریف شروع کننده بود.ایرانی ها با انسجام تیمی نشان دادند از همان اول کار را سفت گرفته اند تا برنده بی چون و چرای بازی باشند. آرمین تشکری اولین امتیاز را گرفت . بعد هم نوبت شهرام محمودی شد. ایران 3 بود که پورتوریکو امیتاز اول را گرفت .فرهاد قائمی هم با پوئن سرویس امتیاز گرفت. ایرانی ها خیلی زود جمع امتیازات را به 8 رساندند تا تایم اوت اول فنی بازی با نتیجه 8-2 به ایران برسد.بعداز تایم اوت اول موتور پورتوریکویی ها امیتزاشان به 5 رسید اما هنوز 8 امیتاز از تیم ملی ایران عقب بودند 13-5 .‬ 

پورتوریکویی ها امتیاز 6 را گرفتند و با اوت زدن سرویس امیتاز 14 را به یاران هدیه کردند اما توپ بعداز چند چرخش و رفت و برگشت توی زمین ایران خوابید تا تیم ته جدولی گروه d هفت امیتازی شود. شهرام محمودی خیلی زود امتیاز 15 را گرفت و حریف هم جبران کرد با امتیاز 8 .اما بالاخره با اوت رفتن اسپک پورتوریکو تایم اوت دوم با امتیاز 16-8 به نام ایران ثبت شد. 

251 41

کد N489840

وبگردی