آفتاب
معاون اول رییس جمهور در بدو ورود به مشهد مقدس خبر داد؛

اختصاص حدود ۷۰۰ میلیارد تومان به طرح های خراسان رضوی

اختصاص حدود ۷۰۰ میلیارد تومان به طرح های خراسان رضوی

معاون اول رییس جمهور در جریان سفر استانی رییس جمهور به استان خراسان رضوی، دقایقی پیش وارد مشهد مقدس شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اسحاق جهانگیری بعدازظهر امروز(یکشنبه) پس از ورود به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد، ازسوی استاندار و شماری از مدیران ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور در بدو ورود به مشهد مقدس در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن ابراز خرسندی از توفیق برای زیارت امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، هدف از سفر خود را شرکت در جلسه استانی هیات دولت عنوان کرد.

جهانگیری اظهار داشت: این اولین بار است که در سفر استانی رییس جمهور حضور دارم زیرا قرار است جلسه هیات وزیران در مشهد مقدس تشکیل شود از اینرو همه اعضای دولت در این سفر استانی حضور یافته اند.

معاون اول رییس جمهور افزود: در جلسه استانی هیات دولت که قرار است در مشهد مقدس تشکیل شود، علاوه بر مسائل ملی، موضوعات مربوط به استان خراسان رضوی نیز در دستور کار قرار گرفته و دولت به موضوع ساماندهی اطراف حرم رضوی و مسائل بافت فرسوده مشهد نیز رسیدگی خواهد کرد.

معاون اول رییس جمهور همچنین از اختصاص حدود ۷۰۰ میلیارد تومان برای اجرا و تکمیل طرح‌های مهم استان خراسان رضوی خبر داد و اظهار امیدواری کرد سفر استانی هیات دولت به این استان گامی در جهت رفع مشکلات مردم خراسان رضوی باشد.

انتهای پیام

کد N489492

وبگردی