آفتاب
مدیرکل جدید سازمان بازرسی استان تهران:

مردم از شنیدن رقم‌های دو سه هزار میلیارد ناراحت می‌شوند

مردم از شنیدن رقم‌های دو سه هزار میلیارد ناراحت می‌شوند

سازمان بازرسی در واقع دادستان یقه سفیدهاست که بر حسن اجرای امور و اجرای صحیح قانون نظارت دارد/متاسفانه این دستگاه‌های نظارتی تاکنون با یکدیگر همکاری و همدلی لازم را نداشته‌اند تا مانع از وقوع فسادها شوند.

مدیرکل جدید سازمان بازرسی استان تهران تاكید كرد: مردم وقتی اعداد دو، سه هزار میلیارد را می‌شوند ناراحت می‌شوند و انگیزه‌هایشان از بین می‌رود بنابراین نیاز است تا سازمان بازرسی با دقت عمل کند تا دو، سه هزار میلیارد و تصرفات غیرقانونی اموال بیت‌المال تکرار نشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی فرهادی در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرکل سازمان بازرسی استان تهران گفت: سازمان بازرسی در واقع دادستان یقه سفیدهاست که بر حسن اجرای امور و اجرای صحیح قانون نظارت دارد.

وی با بیان اینکه سطح انتظارات از استان تهران سطح بالایی است، اظهار داشت: انتظار این است که کار و تلاش بیشتری نیز در رابطه با مسئولیت‌های سازمان بازرسی صورت بگیرد.

مدیرکل جدید سازمان بازرسی استان تهران ادامه داد: امروز 15 دستگاه نظارتی در سه قوه بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی و دولت نظارت می‌کنند اما هنوز زمینه‌های فساد هنوز وجود دارد و باید پرسید که ما برای از بین بردن این زمینه‌ها در چه وضعیتی قرار داریم.

فرهادی با اشاره به عدم همکاری دستگاه‌های نظارتی خاطرنشان کرد: متاسفانه این دستگاه‌های نظارتی تاکنون با یکدیگر همکاری و همدلی لازم را نداشته‌اند تا مانع از وقوع فسادها شوند.

وی افزود: مردم وقتی اعداد دو، سه هزار میلیارد را می‌شوند ناراحت می‌شوند و انگیزه‌هایشان از بین می‌رود بنابراین نیاز است تا سازمان بازرسی با دقت عمل کند تا دو، سه هزار میلیارد و تصرفات غیرقانونی اموال بیت‌المال تکرار نشود.

کد N489343

وبگردی