آفتاب
تحولات سوریه/

ادامه پیشروی ارتش در حومه دمشق برای پاکسازی جوبر/ضربات کوبنده به تروریستها در الرقه

ادامه پیشروی ارتش در حومه دمشق برای پاکسازی جوبر/ضربات کوبنده به تروریستها در الرقه

رسانه های سوری از ادامه پیشروی ارتش سوریه در عملیات پیگرد تروریستها در جوبر و ضرباب کوبنده به آنها در مناطق مختلف الرقه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)،گانهایی از ارتش سوریه، شماری از تروریستها را در عملیات خود در مناطق مختلف به هلاکت رساندند و تعداد زیادی از تجهیزات و مقادیری مهمات را منهدم کردند.

یک منبع نظامی سوری گفت یگانهای ارتش سوریه به پیشروی در محله جوبر ادامه داده و بسیاری از مجتمع های مسکونی را پاکسازی و شبکه ای از تونلها را به همراه تروریستهای موجود در آن منهدم کردند.

به گفته این منبع، حملات ارتش به مراکز تجمع تروریستها در قلمون در حومه دمشق ادامه دارد که طی آن شماری از آنها به هلاکت رسیدند.

همچنین در عملیات نیروهای ارتش در مزارع خان الشیح، الحسینیه و عین ترما، شمار زیادی از تروریستها به هلاکت رسیدند.

خبر دیگر اینکه یگانهایی از ارتش سوریه به عملیات خود علیه تروریستها در حومه درعا و قنیطره ادامه دادند که طی آن شمار دیگری از آنها به هلاکت رسیده و یک موشک انداز و خمپاره انداز و مقادیری سلاح و مهمات آنها منهدم شد.

تجمعات و مخفیگاههای تروریستها در منبج و دیرحافر حلب هم هدف حملات نیروهای ارتش قرار گرفت که طی آن شماری از آنها به هلاکت رسیدند.

به گفته یک منبع سوری، نیروهای ارتش، انبارهای سلاح و مهمات متعلق به تروریستهای داعش را در مناطق مختلف الرقه منهدم کردند و شماری از تروریستها را به هلاکت رساندند.

خبر دیگر اینکه نیروهای ارتش سوریه توانستند نفوذ و حمله تروریستها به ایستهای بازرسی در حمص شرقی را دفع کنند.

انهدام یک خودرو حامل تروریستها و هلاکت تمام سرنشینان آن در اطراف جب الجراح، انفجار دو مین زمینی و هلاکت چند تروریست از جمله سرکرده آنها، کشته و زخمی شدن شمار زیادی تروریست وابسته به جبهه النصره در معره النعمان در حومه ادلب از جمله خبرهای دیگر مربوط به اوضاع امنیتی سوریه است.

در روستاهای ام جرین، کفرشلایا، الرامی، ابوالضهور و البراغیتی هم مخفیگاههای تروریستها منهدم شد و شماری از آنها به هلاکت رسیدند.
 

کد N488996

وبگردی