آفتاب

اختلال در پخش والیبال ملی و تلاش برای جلب اعتماد مخاطب

اختلال در پخش والیبال ملی و تلاش برای جلب اعتماد مخاطب

پخش زنده دیدار تیم ملی والیبال کشورمان مقابل بلژیک، عصر شنبه - 15 شهریور ماه - با اختلال مواجه شد.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌، شبکه سه سیما به دلیل آنچه اختلال در ارسال تصاویر از سوی برگزارکننده مسابقات جهانی والیبال عنوان شد‌، نتوانست سِت اول از این دیدار ملی را به تصویر بکشد.

بر این اساس در شرایطی که بازی در حال برگزاری بود، پیمان یوسفی مجری برنامه «توپ و تور» تلاش کرد هر لحظه بینندگان تلویزیون را در جریان آخرین نتیجه‌ی مسابقه ایران و بلژیک قرار دهد و این اطمینان را در مخاطبان ایجاد کند که اختلال در پخش تصاویر، به دلیل مشکل کشور برگزارکننده است و با هدف سانسور صورت نمی‌گیرد.

یوسفی برای جلب اعتماد مخاطب در بخشی از صحبت‌هایش یادآور شد که پخش‌کننده‌ی لهستانی با ارسال ایمیلی اعلام کرده است که فرستنده‌ی ورزشگاه محل برگزاری بازی‌های والیبال، قطع شده است.

او تاکید کرد که هیچکدام از کشورهایی که پخش مسابقات جهانی والیبال را خریداری کرده‌اند در حال حاضر نمی‌توانند این مسابقه را پخش کنند.

به گزارش ایسنا، مجری «توپ و تور» نتایج دیدار ایران و بلژیک در سِت اول را از طریق سایت این بازی‌ها به مخاطبان اعلام می‌کرد، بر این اساس در انتهای سِت اول و در شرایطی که ایران به امتیاز 24 رسیده بود، به دلیل به‌روزرسانی نشدن این سایت، علاقمندان والیبال تا آغاز ست دوم و پخش اذان، نتوانستند از برتری ایران در ست اول آگاه شود.

مشکل پخش زنده مسابقه تیم ملی والیبال ایران با آغاز ست دوم به طور کامل حل شد و بیننده‌ی علاقمند به تماشای این بازی، توانست در ادامه، جریان بازی را به طور کامل از شبکه سه پیگیری کند.

این بازی در نهایت با نتیجه سه بر یک به نفع تیم ملی کشورمان به پایان رسید و ایران توانست برای نخستین بار به دور دوم رقابت‌های جام جهانی صعود کند.

به گزارش ایسنا، نحوه‌ی پخش بازی‌های تیم ملی والیبال در جریان رقابت‌های لیگ جهانی با انتقادهایی از سوی مخاطبان به دلیل نحوه‌ی سانسور مواجه شده بود اما شبکه سه در مسابقات والیبال جام جهانی توانست با پوشش حرفه‌ای‌تر این رقابت‌ها، از این انتقادها بکاهد.

انتهای پیام

کد N488794

وبگردی