آفتاب

روحانی /1/:دولت از هیچ قدرت و تهدیدی نمی‌ترسد

روحانی /1/:دولت از هیچ قدرت و تهدیدی نمی‌ترسد

رییس‌جمهور با اعلام این‌که این دولت از تهدید نمی‌ترسد، گفت: امروز در محضر امام هشتم و فرهیختگان استان خراسان می‌گویم دولت هر آنچه را که در راه مبارزه با فساد و راه توسعه کشور نیاز است انجام خواهد داد و در این راستا از هیچ شخص و قدرتی نخواهد ترسید.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جمع نخبگان استان خراسان رضوی با اشاره به این‌که دانشگاه ما از لحاظ کمیت توسعه بسیار خوبی پیدا کرده است، افزود: به لحاظ تعداد مقالات در منطقه جایگاه خوبی داریم، اما باید بدانیم برای چه مقاله می‌نویسیم و آیا هدف‌مان از نوشتن مقاله بالا رفتن رتبه خودمان است؟

وی با بیان این‌که نوشتن مقاله نوعی توفق علمی است و در آن تردیدی نیست، گفت: باید حواسمان باشد مقاله نوشتن، ‌امتیاز گرفتن و گرید علمی هدف ما نشود، چون اگر چنین باشد به جایی نمی‌رسیم.

رییس دولت تدبیر و امید با اشاره به این‌که در حوزه علمی به برخی فسادها بر خورده‌ایم که شگفت‌آور است، افزود: در گذشته در برخورد با موضوعاتی می‌گفتند انسان شاخ در می‌آورد و امروز متوجه می‌شوند که انسان از مشاهده برخی امور آنقدر به مغزش فشار می‌آید که گویی می‌خواهد شاخ در بیاورد؛ چرا که گاهی شاهدیم برای گرفتن بورسیه تقلب می‌شود.

روحانی با اشاره به طبیعی بودن وجود رانت در حوزه‌های اقتصادی، پولی و مالی بر این نکته که البته آن هم بد است، تاکید کردو گفت: اما این‌که فردی بخواهد با تقلب استاد بچه‌های مردم شود و بخواهد با تقلب معلم کشور شود و شاگردانی را تربیت کند که آنها در آینده می‌خواهند کشور را نجات دهند جای حیرت دارد آن هم در شرایطی که با تحریم اقتصادی و مبارزه با استکبار جهانی روبرو هستیم و شعارهای بلندی مطرح می‌شود. این‌که بخواهد تقلب اتفاق بیفتد و بعد از آن عده‌ای نامه‌های سرگشاده بنویسند جای شگفتی دارد.

وی با تاکید بر این‌که این دولت از هیچ تهدیدی نمی‌ترسد، گفت: این دولت هر آنچه در راه مبارزه با فساد و توسعه مملکت نیاز باشد انجام می‌دهد و از هیچ قدرتی نخواهد ترسید.

ادامه دارد...

کد N488790

وبگردی