آفتاب

بازدید روحانی از خط 2 قطار شهری مشهد/ عکس یادگاری با کارگران

بازدید روحانی از خط 2 قطار شهری مشهد/ عکس یادگاری با کارگران

مشهد- ایرنا- رییس جمهوری که برای هشتمین سفر استانی خود در مشهد مقدس به سر می برد، از خط 2 قطار شهری این شهر بازدید کرد و از مراحل ساخت آن مطلع شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در هشتمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید امروز (یکشنبه) به همراه مسوولان دولتی و استانی از خط 2 قطار شهری مشهد و از میزان پیشرفت آن اطلاع یافت.

رییس جمهوری را در این بازدید، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهوری، الهام امین زاده معاون امور حقوقی رییس جمهوری، محمد علی نجفی سرپرست وزارت علوم تحقیقات و فناوری، محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری، حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهوری، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی و سید صولت مرتضوی شهردار مشهد همراهی می کردند.

روحانی در بخشی از این بازدید با تعدادی از کارگران احداث این خط قطار شهری، عکس یادگاری گرفت.

رییس جمهوری عصر شنبه وارد مشهد مقدس شد و در صحن جامع رضوی با مردم این استان سخن گفت. دیدار با علما و روحانیون و گفت وگو با ایثارگران از دیگر برنامه های هشتمین سفر کاروان تدبیر و امید بود که انجام شد.

رییس جمهوری هم اکنون در جمع نخبگان و برگزیدگان استان خراسان رضوی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای خراسان رضوی سخن می گوید.

حضور در نشست توسعه و سرمایه گذاری استان و همچنین شرکت در جلسه هیات وزیران و شورای اداری استان از دیگر برنامه رییس جمهوری در این سفر است.

سیام(3)1429**1572
کد N488781

وبگردی