آفتاب

رقابت نوازندگان سازهای سه تار، تار و گیتار در جشنواره جوان

رقابت نوازندگان سازهای سه تار، تار و گیتار در جشنواره جوان

تهران- ایرنا - در دومین روز برگزاری هشتمین دوره جشنواره موسیقی جوان نوازندگان رده های سنی مختلف سازهای سه تار و گیتار با هم رقابت کردند.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا ، دومین روز هشتمین دوره جشنواره موسیقی جوان در حالی کار خود را پی می گیرد که نوازندگان رده سنی الف، ب و ج ساز سه تار و تار در تالار رودکی و تمامی رده های سنی ساز گیتار در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان در مقابل هیات داوران به اجرای برنامه می پردازند.

نوازندگان رده سنی ج کمانچه نیز در پایان دومین روز جشنواره در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان با هم رقابت خواهند کرد.

این در حالی است دیروز نیز نوازندگان رده سنی الف و ب از ساعت 9 تا 13 ، نوازندگان رده سنی ج ساز پیانو از ساعت 14 تا 16 برنامه خود را اجرا کردند.

نوازندگان بخش ساز ویلنسل نیز در رده های سنی الف، ب و ج دیروز از ساعت 16:30 تا 20:30 در تالار رودکی به روی صحنه رفتند.

خانه هنرمندان نیز که دیگر سالن میزبان شرکت کنندگان در هشتمین جشنواره موسیقی جوان است دیروز از ساعت 10 تا 14 به رقابت نوازندگان کمانچه رده سنی الف و ب و از ساعت 15 تا 20 به رقابت نوازندگان قانون رده سنی الف، ب و ج اختصاص داشت.

داوران شاخه کمانچه مهدی آذرسینا و سعید فرج پوری، در ساز تار و سه تار حسین علیزاده ، داریوش طلایی و هوشنگ ظریف ، ساز قانون ملیحه سعیدی و پریچهر خواجه، در شاخه پیانو رافائل میناسکانیان، فریماه قوام صدری، آرپینه ایسرائیلیان ،گالیک بابایان در شاخه ساز ویلنسل داوود جعفری، محسن تویسرکانی و کریم قربانی هستند.

هشتمین جشنواره موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی تا 20 شهریور ماه جاری ادامه می یابد.

فراهنگ(2) ** 9252 ** 1569
کد N488749

وبگردی