آفتاب
آغاز دهمین جلسه دادگاه مهدی هاشمی

ابوالمعالی: تناقضی در اظهارات وکلا وجود ندارد

ابوالمعالی: تناقضی در اظهارات وکلا وجود ندارد

دهمین جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی دقایقی پیش در شعبه 28 دادگاه انقلاب آغاز شد.

دهمین جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی دقایقی پیش در شعبه 28 دادگاه انقلاب آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دهمین جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی در شعبه 28 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه آغاز شد.

سیدوحید ابوالمعالی یکی از وکلای مهدی هاشمی پیش از ورود به جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که چرا در میان اظهارات وکلای مهدی هاشمی نسبت به وجود متهم‌های دیگر در این پرونده تناقض وجود دارد؟ اظهار کرد: تناقضی در میان اظهارات متهمان وجود ندارد. اجازه دهید در این باره که آیا ردپای متهم دیگری در پرونده مهدی هاشمی وجود دارد یا نه صحبت نکنیم.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره پیگیری شکایت وکلای مهدی هاشمی از نشریه 9 دی به دلیل افشای محتویات جلسه دادگاه مهدی هاشمی خاطرنشان کرد: هنوز فرصت نکرده‌ایم که شکایت از نشریه 9 دی را پیگیری کنیم؛ چرا که این موضوع از از جنبه عمومی قابل پیگیری است و ما انتظار داریم که نماینده دادستان پیگیر آن باشد.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا بی‌اعتبار خواندن کیفرخواست از سوی شما مصداق توهین به قوه قضائیه به شمار نمی‌آید تاکید کرد: من برای خط به خط اظهارات خود در کیفرخواست صادره ادله محکمه پسند دارم.

به گزارش ایسنا، جلسه پیشین رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی روز گذشته برگزار شد.

انتهای پیام

کد N488159

وبگردی